Kalun käyttöopas Kalun käyttöopas
Näätsä, siel me ollaan! Näätsä, siel me ollaan!
Tunnel of Love Tunnel of Love
Huutista Huutista
How to ystävänpäivä How to ystävänpäivä
here comes the pain train here comes the pain train
börk börk
Kuopion tuomiokirkon alttarimaalaus Kuopion tuomiokirkon alttarimaalaus
Trunppi Trunppi
False Positive - Ache False Positive - Ache
tela tapit tela tapit
kohti ääretöntä ja sen yli! kohti ääretöntä ja sen yli!
Monskuun kavereita Monskuun kavereita
Problems? t. Mikael :) Problems? t. Mikael :)
Muumiaiheinen sarjakuva Muumiaiheinen sarjakuva
Avaruuspyssy Avaruuspyssy
Tapahtuipa kerran naurunappulassa Tapahtuipa kerran naurunappulassa
Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla
jullu on taas jullu on taas
Kohta sattuu juhaa leukaan Kohta sattuu juhaa leukaan
Menisi asian tuntia toni roponen itte ampumaan Menisi asian tuntia toni roponen itte ampumaan
nuuh nuuh vittu nuuh nuuh vittu
Kukas vittu se siinä on perkele Kukas vittu se siinä on perkele
Dunno Dunno
 837 näyttökertaa, 1 viesti, 0.16 MB, 6 tiedostoa, 23.10.2018 23:36:02
[ + 5 | ]

Eevertti sarjiit

[19664] [apizza.jpg] [0.04 MB] [605x197] [] []
apizza.jpg
[19663] [cthulhu.jpg] [0.04 MB] [604x197] [] []
cthulhu.jpg
[19662] [itsemurha.jpg] [0.02 MB] [600x197] [] []
itsemurha.jpg
[19661] [lippis.jpg] [0.03 MB] [607x200] [] []
lippis.jpg
[19660] [mummot.png] [0 MB] [605x195] [] []
mummot.png
[19659] [sonata.png] [0.03 MB] [605x195] [] []
sonata.png

eevertti

 · 

sarjis

(63)  · 

pif

24.10.2018 00:23:39
#112764 [+-] Piilota Suosittele

Jos mun erektiolle sais tilattua soittoäänen, niin se ois varmaan toi "Böjöjö". Tai sitten säveltäsin ite jonkun tiukan "di-di-di-di-di-di-di-di-diii-di-di-diiii-di-di-dii-di-di-di-did-did-diiii..."

[ 1 viestiä | ]