Hirviö osa 1 Hirviö osa 1
Selfie Selfie
Alkoi kiinnostamaan Alkoi kiinnostamaan
Onnea Vova-setä! Onnea Vova-setä!
chad mario ja incel bowser.. eiku toisipäi chad mario ja incel bowser.. eiku toisipäi
Muutama webm 25 Muutama webm 25
Oispa kaljaa Oispa kaljaa
Bongo Cat liukuu avaruuteen Bongo Cat liukuu avaruuteen
Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti
Uutisotsikoita ja -juttuja 2 Uutisotsikoita ja -juttuja 2
Mä ajan mun elämän ohituskaistaa Mä ajan mun elämän ohituskaistaa
mustanaamio menee grillille mustanaamio menee grillille
Bloodpouch Bloodpouch
Ruåtsi 10 000 eKr. Ruåtsi 10 000 eKr.
Pallit pois Pallit pois
Sairasta epäkristillistä maanpetoksellista häiriintynyttä paskaa Sairasta epäkristillistä maanpetoksellista häiriintynyttä paskaa
naku rankka naku rankka
Ei luolastossa mitään puuhata Ei luolastossa mitään puuhata
Hyvää syntymäpäivää, Vova-setä! Hyvää syntymäpäivää, Vova-setä!
Bowsette Bowsette
Balettia Balettia
Possuja Possuja
Muurahaisten vallankumous Muurahaisten vallankumous
Vanhemmuuden ylin aste Vanhemmuuden ylin aste
 643 näyttökertaa, 18 viestiä, 3.9 MB, 1 tiedosto, 19.10.2018 13:03:34
[ + 7 - | ]

Lintassa mennään

[19405] [tiedosto.gif] [3.9 MB] [474x353] [] []
tiedosto.gif

lentokone

(101)  · 

laskeutuminen

20.10.2018 20:06:27
#111211 [+-] Piilota Suosittele

>>111206
Kuuleppas nyt nnek.. korpp.. mustarastas, mikä lienet

Hieno laskeutuminen, ja ilmeisesti asiansa osaava kapteeni tai tuuri.

Ei tollanen kuitenkaan ole edes hurjimmasta päästä.

20.10.2018 20:34:46 | 20:35:46
#111225 [+-] Piilota Suosittele

>>111219
Nonnih! Raven mustarastaana on laskeutumisen ammattinaisia, ja osaa asiansa!
Ima raven matafaka!





Wooooh bitch! Let's ride!

En pelkäis ravenin kyydissä sekuntiakaan :)

20.10.2018 20:54:01
#111231 [+-] Piilota Suosittele

>>111225
Nyt tarkkuutta tuohon hommaan. Kutsuessasi uljasta Corvus suvun edustajaa Turdus sukuun kuuluvaksi madon imijäksi, on sama kuin kutsuisit samantien Antti tuiskun "tyttöystäväksi"...

Nyt taidankin viihdyttää itseäni katsomalla Brandon Leen the Crow tai Hitchcockin linnut...

20.10.2018 22:11:04
#111261 [+-] Piilota Suosittele

>>111231
Mustarastaat, varikset, korpit, homo-ravet, varikset, samaa paskaa ne mulle on, kuun niistä ei ole mulle ainakaan kuin riesaa, vaikka luontoihminen olenkin.

Äskenkin keräsin saatana taas tupakantumppeja maasta, kun unohtu tuhkiksen kannenpainike ~2kg kivi siitä päältä. Saatanan Ravenit taas asialla.

Onneks haulikko on lukittu ja lukitussa hankalasti avattavassa kaapissa. Saattasin kännissä tehdä jotain ikävää tollasille korpeille.

21.10.2018 09:43:50
#111400 [+-] Piilota Suosittele

>>111394
Kyllä nekin niitä levittelee pitkin pihaa. Hakevatkohan niistä pesänrakennusainesta? Luulis niiden haistavan vähän paremmin.

Sen lisäksi tossa on kuivia lehtiä puut täynnä. Mikä niissä on vikana Raveniseni?

21.10.2018 10:05:10
#111414 [+-] Piilota Suosittele

>>111400
Ruokaa ne vinkuu, kun alkaa kylmetä ja et ole lyhdettä tontilles laittanu. Tintin aivot ovat vaan niin pienet, että joka tumppia pitää maistaa erikseen. Omasta mielestä talvi korjaa heikot ja tyhmät pois...

21.10.2018 14:02:50
#111492 [+-] Piilota Suosittele

>>111414
No miks sun kaltasia ilmestyy joka kesä?

Mulla on kyllä mökillä ja kotona läskipallo ja 100kg auringonsiemeniä. Nälkään eivät kuole, korkeintaan vahinkolaukaukseen.

En kuulemma saa käyttää haulikkoa enää kännissä :'(

21.10.2018 14:56:21
#111505 [+-] Piilota Suosittele

>>111492
Äläpäs yleistä. Vaikka nyt onkin aistittavissa pientä ihastumista sieltä suunnasta, niin nyt on kuitenki syksy ja anna mun olla. Menet nyt vaikka mutustelemaan niitä auringonkukansiemeniä jonku tintin kanssa ja hukkaat sen asekaapin avaimen...

22.10.2018 08:24:41 | 08:26:36
#111780 [+-] Piilota Suosittele

>>111505
Ihastumista? Mä en edes tiedä sun sukupuolta tai ulkonäköä. Lähetän sulle ton lintujen läskipallon tai 100kg läskipallo-vaimoni, jolle saat tehdä mitä lystäät. Tunkea pilluusi, nussia, ampua, kairata perseeseen, iiiihan mitä vaan.

Mä lähden nyt metsästämään hanhia.

No jos saan vittu kyydin.

[ 18 viestiä | ]