lypsykannu lypsykannu
Hohhoijakkaa! Hohhoijakkaa!
Not cool man, not cool! ;___; >:3 Not cool man, not cool! ;___; >:3
Vihervassarit Vihervassarit
elämä osuu kohdalleen elämä osuu kohdalleen
Viulu Viulu
runkkausta runkkausta
El supermano El supermano
jotkut oppii ja jotkut ei jotkut oppii ja jotkut ei
kun jäät kiinni kun jäät kiinni
nallepuh nallepuh
mitenkä meni niinku omasta mielestä mitenkä meni niinku omasta mielestä
perus treenit menossa taas perus treenit menossa taas
Antti Hupsista Antti Hupsista
german people german people
Fits :3 Fits :3
Melko toimiva perseen suristin Melko toimiva perseen suristin
Ah ah Ah ah
Repostnik vauvana? Repostnik vauvana?
regress spurdo regress spurdo
Persaus Persaus
Chimerran pyynnöstä Chimerran pyynnöstä
Mlem macgoo Mlem macgoo
Peitsamo Peitsamo
 1 028 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.53 MB, 6 tiedostoa, 14.10.2018 16:01:11
[ + 3 | ]

NN-Kooste

[19231] [(sokeakalkkuna,-ke-5.5.2010).png] [0.28 MB] [640x688] [] []
(sokeakalkkuna,-ke-5.5.2010).png
[19230] [Fingerpori-5-takakansi-(HUSTI,-ke-22.2.2012).jpg] [0.12 MB] [508x720] [] []
Fingerpori-5-takakansi-(HUSTI,-ke-22.2.2012).jpg
[19229] [LIITY-VASTARINTAAN-JO-TANAAN!-(Juhko,-su-19.9.2010).png] [0.24 MB] [640x1152] [] []
LIITY-VASTARINTAAN-JO-TANAAN!-(Juhko,-su-19.9.2010).png
[19228] [NN-alignmentit-(joku-pyysi-lisaa-niin-tassa-on)-(to-22.9.2011).p] [0.43 MB] [640x668] [] []
NN-alignmentit-(joku-pyysi-lisaa-niin-tassa-on)-(to-22.9.2011).p
[19227] [NN-kayttaja-ennustajalla-(Viljo82,-to-4.2.2010).png] [0.41 MB] [640x844] [] []
NN-kayttaja-ennustajalla-(Viljo82,-to-4.2.2010).png
[19226] [NN-lahtee-reilaamaan-(Mako,-ma-19.9.2011).jpg] [0.05 MB] [640x508] [] []
NN-lahtee-reilaamaan-(Mako,-ma-19.9.2011).jpg

naurunappula

(682)  · 

teppok

 · 

fingerpori

(174)  · 

propaganda

(106)  · 

jupe laamanen

(7)
14.10.2018 16:51:45
#109134 [+-] Piilota Suosittele

Tehdään luolastosta setämiesfoorumi ja vähennetään kuvien postaamisen merkitystä sivustolla. Ei niillä mitään tee muutenkaan

14.10.2018 23:53:08 | 23:53:38
#109271 [+-] Piilota Suosittele

109242

Setämiehet eivät ole yleensä järin hauskoja, ja aiheet liikkuvat nykyisin lähinnä kaljaa, runkkumatskua ja mamuja -linjalla juttujen tasolla.

[ 7 viestiä | ]