Tiina Jylhän maskit Tiina Jylhän maskit
scatman scatman
Meep meep! Meep meep!
Nightwish - Shoemaker Nightwish - Shoemaker
angela ja cooper angela ja cooper
Akulla on munaa Akulla on munaa
Sota jumalaa vastaan Sota jumalaa vastaan
Doggi tietää. Doggi tietää.
Sex Survey Results Sex Survey Results
Musk ei tykkää Musk ei tykkää
Kylpyseuraa & asunnoton Kylpyseuraa & asunnoton
Lasereiden kehitys. Mustemäärät pienenee Lasereiden kehitys. Mustemäärät pienenee
Mit? Mit?
Nyt viduttaa.. Nyt viduttaa..
ihana nainen ihana nainen
Sartarin tuli (Sankarien sota, 1/3 Sartarin tuli (Sankarien sota, 1/3
no nyt no nyt
on rumia noi tatuoinnit naisilla on rumia noi tatuoinnit naisilla
pakolais ansa pakolais ansa
2 viikkoo karanteenissa 2 viikkoo karanteenissa
Shiro olisi ylpeä! :3 Shiro olisi ylpeä! :3
kuorsaus :3 kuorsaus :3
Hölskyy Hölskyy
hörppäs takasi hörppäs takasi
 966 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 13.09.2018 14:44:19
[ + 4 | ]

Huippu ystävä

[17685] [mukavakaveri.png] [0.09 MB] [435x1337] [] []
mukavakaveri.png

feissarimokat

(147)  · 

kaveri

(43)  · 

velka

(8)  · 

syntymäpäivä

(30)
13.09.2018 14:55:10
#96073 [+-] Piilota Suosittele

se velkojen maksu on toisille vaan todella ylitsepääsemätön juttu.. jotkut ei tajua että velat on maksettava ajallaan. Tuokaan syntymäpäiväsankari prinsessa ei varmaan tuossa hoksannut että kaverillansa on rahat tiukilla ja sillä ei välttämättä ole varaa mihinkään lahjahumputuksiin.. tästä voidaan päätellä että syntymäprinsessa haluaa että kaverinsa elää nälässä jotta saisi itsellensä lahjoja.. no jaa tää on taas tämmöstä foliohattuspekulaatiota missä tässä on oikeasti kyse.. voihan se mennä niinki että kaveri ei vaan halua antaa mitään synttärilahjaa vaikka voisi

13.09.2018 15:34:49 | 16:56:39
#96114 [+-] Piilota Suosittele

Itse olen lopettanu nämä 20-100€ kavereille lainailut kun se takasin maksu oli niin helvetin hankalaa ja jonkun 20€ takasinmaksu lykkäänty aina "ens viikkoon", paras oli ent.opiskelu kaveri joka ihmetteli "Sehän on vaan 120 euroa, mitä sä siitä hermostut", itse olin kysellyt se maksun perään 3kk sovitun takasinmaksupäivän jälkeen ja joka kerta "Mä maksan ens kuus / viikol" selitys, joten kun törmäsin herraan paikallises niin kysyin "Olisko sulla NYT varaa maksaa se pikku vippis kun näkyy olevan varaa vetää 8-10€ paukkuja?". Lopputuloksena sain 100€ velasta ja kaveruutemme käytännössä mitätöitiin kys.iltana kun "nolasin" hänet jonkun säädön edessä.

13.09.2018 15:35:18
#96115 [+-] Piilota Suosittele

Tömmösiä pissiksiä näkyy olevan yhä enemmän ja enemmän. Pissiksiä on myös vanhempia yhä enemmän ja enemmän. Noh, tietääpähän ettei ole semmoisiin luottamista jotka enemmäisenä kinuaa rahaa.

14.09.2018 15:32:56
#96507 [+-] Piilota Suosittele

>>96195

Itse päätin jo silloin kun alko mennä huonosti, ettei lapsia tähän maahan kannata tuoda. Vaikak tykkäisin niin on jatkuvissa ongelmissa. Ei psyty tarjoamaan sitä harrastemahdollisuutta, ei pysty tarjoamaan riittävää elantoa. Ei pysty mihinkään koska paska ihminen.

JOhtopäätös. Lapsia ei tarvise tuoda koska paska ihminen.

15.09.2018 11:23:57
#96867 [+-] Piilota Suosittele

Rahaa lainataan vaan sen verran, ettei itselle tule ongelmia. Rahaa lainatessa otetaan tietoinen riski siitä, ettei niitä saada enää takaisin. Jos hyvä tuuri käy niin ne saa taaisin ja toisessa tapauksessa selviää kenen kaveri kannattaa olla.
Itse en lainaa rahaa kenellekkään. Olen sanonut, että parempi olla kavereita kun kyräillä toisille muutaman kympin takia...

[ 10 viestiä | ]