Olen saapunut kotiin! Olen saapunut kotiin!
Se oli tonnin fobba Se oli tonnin fobba
Jenkkakahvat esillä Jenkkakahvat esillä
Haamutarinoita Haamutarinoita
Piiloutumismestari Piiloutumismestari
Ei jaksa keksiä otsikoita 27 Ei jaksa keksiä otsikoita 27
sukellus vene sukellus vene
Kohdassa 8 Kohdassa 8
Ei jaksa keksiä otsikoita 39 Ei jaksa keksiä otsikoita 39
Chattailua Chattailua
Rip Rip
Onnellinen kissa Onnellinen kissa
How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
[DATA RETARDED XD] [DATA RETARDED XD]
Pamputin tykkää Pamputin tykkää
Kaikki tarkistamaan Kaikki tarkistamaan
Tuomitseva katse Tuomitseva katse
Yksinäinen kisu Yksinäinen kisu
Saattanut napsahtaa kunnon pikavoitto Saattanut napsahtaa kunnon pikavoitto
hehe hehe
hehe hehe
Lelujen surma Lelujen surma
Resident evil 2 remake Resident evil 2 remake
Fobba vitsikkäänä Fobba vitsikkäänä
 966 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 07.09.2018 13:56:37
[ + 3 | ]

Nam nam!

[17339] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1024x768] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(404)  · 

lautanen

(31)  · 

riisi

(21)  · 

kastike

(19)  · 

makkara

(95)
09.09.2018 11:14:13 | 11:15:06
#93760 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää aika järkyttävältä, mut mausta vaikee sanoa ku ei pienentäkää hajua mitä tossa on. Taino vissii riisii, paprikaa, sipulii, juustoo, ruskeeta kastiketta tms(?), jotain ruskeeta mössöö jonka päälle o heittetty jotain vihreetä "värin vuoks" tms vammailua. Ja ilmeisesti toi ruskeekastike(?) on aivan järkky rasvasta ku lautasella näyttäs lilluvan iha sitä rasvaa. Tai sitte se o tosta juustosta, mistä se varmaa onki. Mut ¯\_(ツ)_/¯

[ 9 viestiä | ]