Vanhat piirretyt on parhaita Vanhat piirretyt on parhaita
Satiiria by Pawel Kuczynski Satiiria by Pawel Kuczynski
Haluan naiseni samalla tavalla kuin kahvini Haluan naiseni samalla tavalla kuin kahvini
Nyt tiedämme tämänkin Nyt tiedämme tämänkin
Nutella Nooa :D Nutella Nooa :D
Miltä kaikki tatuoinnit näyttää Miltä kaikki tatuoinnit näyttää
kissa löydetty! kissa löydetty!
John Lennon/Harry Potter John Lennon/Harry Potter
Kiitos halla-aho :D Kiitos halla-aho :D
puuvillan poimijat puuvillan poimijat
Luolastosta ulos Luolastosta ulos
Juoksukaljat Juoksukaljat
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Fiksu poika Fiksu poika
LOL LOL
Hihi :3 Hihi :3
Monica Bellucci Monica Bellucci
Huutista Huutista
helper quest helper quest
Koiran perseeseen ilmestyi Jeesus Koiran perseeseen ilmestyi Jeesus
Luolaston kuningas Luolaston kuningas
Patsaita Patsaita
Tissit Tissit
Ostos-TV Ostos-TV
 720 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 01.09.2018 20:11:27
[ + 3 | ]

Teksti oli oma keksimä :3

[17032] [2h0t0q.jpg] [0.06 MB] [500x500] [] []
2h0t0q.jpg

cat

(106)  · 

kissa

(5208)  · 

water

 · 

cool

(16)  · 

after

 · 

seisonut

 · 

vesi

(145)  · 

hipsteri

(7)  · 

hipsterikissa

 · 

hipstercat

01.09.2018 21:25:16 | 21:25:54
#90409 [+-] Piilota Suosittele

Hahhah :D Mä sammutan usein kessuni Rontin ulkojuoma-astiaan (en tumppaa sinne vaan sammutan tulipesän), eikä koira ole moksiskaan.

Kissaihmiset sitten varmaan vaihtaa vedet päivittäin, kun täällä "vaihetaan" sitten kun loppuu.

01.09.2018 21:43:02
#90420 [+-] Piilota Suosittele

>>90416
Eli se ei ole paskapuhetta. Mökillä koira juo rannasta. Sinne en vaihda vesiä. Sisäkuppi tulee vaihettua useammin, mutta edelleen tyhjenemisen mukaan.

Kummaa porukkaa työ ihmiskissat. Niiden ruoka kilohinnassa mitattuna sitten maksaa enemmän kuin mitä itse syöt?

01.09.2018 22:08:50
#90425 [+-] Piilota Suosittele

>>90420

Kyllä... muuten maksaa hiinä ja hiinä peruskotipöperöitäni enemmän. Tuota 7€-15€ kilo :3

Kissa tosin syö n. 40€ kuussa, itsellä ei tuo riitä.

01.09.2018 22:20:56
#90428 [+-] Piilota Suosittele

>>90425
Kissa painaa 2kg, ja sä 50x enemmän, oisko tässä jotain.. hmm.. takana :D

Osta sille tukusta 30kg:n säkki koiranpaskaa (mä en tiedä saako niin isoa säkkiä kissanpaskaa), ja kyllä se niitä alkaa syömään ku nälkä yllättää.

Säästyy rahaa.

01.09.2018 22:49:24 | 22:50:12
#90434 [+-] Piilota Suosittele

@4evill
@hapsi_

Ikävä kiilata väliin mutta oikeastaan keksin tekstin ajatellen kissoja jotka nimenomaan haluavat juoda ennemmin seisonutta vettä kuin vasta kraanasta laskettua :D :333

01.09.2018 23:30:01 | 23:32:33
#90441 [+-] Piilota Suosittele

>>90434
Joku luontainen juttu. En tuolla luonnossakaan meinaan ole kraanapuita kauheasti nähnyt. Enkä juomakuppipuita.

Taukokantoja niidenkin edestä.

e: mutta jos Kortti ja Meikki ovat tottuneet saamaan kylmää ja raikasta vettä, voi olla ettei semmonen vanha 10l maalitynnyri täynnä vettä kelpaa. Kunhan ei ole vesiliukosta siinä ollut.

[ 7 viestiä | ]