Asiat tärkeysjärjestykseen osa 2. Asiat tärkeysjärjestykseen osa 2.
Kauppisen maan sirto firman pojat hommissa Kauppisen maan sirto firman pojat hommissa
Internetin paras video Internetin paras video
jalonen jalonen
"Pakolainen" "Pakolainen"
Cheese Cheese
Aksolotli Aksolotli
Jukka Jalonen Jukka Jalonen
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Ihana nainen Ihana nainen
Potteri ennen ja nyt. Potteri ennen ja nyt.
Hahmoa ei vielä avattu Hahmoa ei vielä avattu
Ukrainalainen lääkintäsotilas. Ukrainalainen lääkintäsotilas.
Insane in the membrain Insane in the membrain
Muumi Muumi
Eloapinat ym. Putinin hyödyllisiä idiootteja. Eloapinat ym. Putinin hyödyllisiä idiootteja.
suomi suomi
Televisio lentää pimeässä Televisio lentää pimeässä
Persut Persut
Timo Heinonen vs Li Andersson Timo Heinonen vs Li Andersson
Hyvät naiset ja herrat: Helsingin kaupunginvaltuusto Hyvät naiset ja herrat: Helsingin kaupunginvaltuusto
transufoobikko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD transufoobikko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
alkuaineet alkuaineet
True nudist flashing True nudist flashing
 720 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 01.09.2018 20:11:27
[ + 3 | ]

Teksti oli oma keksimä :3

[17032] [2h0t0q.jpg] [0.06 MB] [500x500] [] []
2h0t0q.jpg

cat

(106)  · 

kissa

(5208)  · 

water

 · 

cool

(16)  · 

after

 · 

seisonut

 · 

vesi

(145)  · 

hipsteri

(7)  · 

hipsterikissa

 · 

hipstercat

01.09.2018 21:25:16 | 21:25:54
#90409 [+-] Piilota Suosittele

Hahhah :D Mä sammutan usein kessuni Rontin ulkojuoma-astiaan (en tumppaa sinne vaan sammutan tulipesän), eikä koira ole moksiskaan.

Kissaihmiset sitten varmaan vaihtaa vedet päivittäin, kun täällä "vaihetaan" sitten kun loppuu.

01.09.2018 21:43:02
#90420 [+-] Piilota Suosittele

>>90416
Eli se ei ole paskapuhetta. Mökillä koira juo rannasta. Sinne en vaihda vesiä. Sisäkuppi tulee vaihettua useammin, mutta edelleen tyhjenemisen mukaan.

Kummaa porukkaa työ ihmiskissat. Niiden ruoka kilohinnassa mitattuna sitten maksaa enemmän kuin mitä itse syöt?

01.09.2018 22:08:50
#90425 [+-] Piilota Suosittele

>>90420

Kyllä... muuten maksaa hiinä ja hiinä peruskotipöperöitäni enemmän. Tuota 7€-15€ kilo :3

Kissa tosin syö n. 40€ kuussa, itsellä ei tuo riitä.

01.09.2018 22:20:56
#90428 [+-] Piilota Suosittele

>>90425
Kissa painaa 2kg, ja sä 50x enemmän, oisko tässä jotain.. hmm.. takana :D

Osta sille tukusta 30kg:n säkki koiranpaskaa (mä en tiedä saako niin isoa säkkiä kissanpaskaa), ja kyllä se niitä alkaa syömään ku nälkä yllättää.

Säästyy rahaa.

01.09.2018 22:49:24 | 22:50:12
#90434 [+-] Piilota Suosittele

@4evill
@hapsi_

Ikävä kiilata väliin mutta oikeastaan keksin tekstin ajatellen kissoja jotka nimenomaan haluavat juoda ennemmin seisonutta vettä kuin vasta kraanasta laskettua :D :333

01.09.2018 23:30:01 | 23:32:33
#90441 [+-] Piilota Suosittele

>>90434
Joku luontainen juttu. En tuolla luonnossakaan meinaan ole kraanapuita kauheasti nähnyt. Enkä juomakuppipuita.

Taukokantoja niidenkin edestä.

e: mutta jos Kortti ja Meikki ovat tottuneet saamaan kylmää ja raikasta vettä, voi olla ettei semmonen vanha 10l maalitynnyri täynnä vettä kelpaa. Kunhan ei ole vesiliukosta siinä ollut.

[ 7 viestiä | ]