ai ai
Aika inva! Aika inva!
Ruoka blogii Ruoka blogii
Jani Jani
muumit muumit
sentää tuli rikesakko sentää tuli rikesakko
hei me heilutaan taas hei me heilutaan taas
36 faktaa 36 sukupuolesta 36 faktaa 36 sukupuolesta
kissakuvia kissakuvia
28 raigasta ja ravidsevaa es :DDDD 28 raigasta ja ravidsevaa es :DDDD
Matkalla puluparan disseihin ♥ Matkalla puluparan disseihin ♥
Virgin brunch vs The Chad Feast Virgin brunch vs The Chad Feast
Kommunistikissa Kommunistikissa
Nyt loppui se sadetanssi t.mummo Nyt loppui se sadetanssi t.mummo
Perjantain extra ft. kissakuvia :3 Perjantain extra ft. kissakuvia :3
Postauksesi oli erittäin huono Postauksesi oli erittäin huono
Fingerpori Fingerpori
Chilen gondola Chilen gondola
Kissasarjeita vol 2 Kissasarjeita vol 2
Säädöt Säädöt
Bensa-aseman vessan käyttöohje (tulosta ja aseta!) Bensa-aseman vessan käyttöohje (tulosta ja aseta!)
Hyödyllinen koira Hyödyllinen koira
jesilmero jesilmero
Bitch'n good! Bitch'n good!
 826 näyttökertaa, 10 viestiä, 8.5 MB, 1 tiedosto, 02.08.2018 12:00:49
[ + 8 - | ]

Iinekselle kyytiä

[15603] [tiedosto.gif] [8.5 MB] [276x480] [] []
tiedosto.gif

mee

(8)  · 

ny

 · 

vittu

(110)  · 

tieltä

 · 

iiiiineeee

 · 

iines

(30)  · 

britti

(17)  · 

sotilas

(55)  · 

kävely

(21)  · 

vartia

02.08.2018 21:10:30 | 21:11:58
#79865 [+-] Piilota Suosittele

79857


Veikkaan myös sen puolesta että ns. kovat piipussa olisi enemmän turvallisuusriski. Paitti, jos ei joku brittiläinen "hevosen kadulle paskantamis"-laki määrää että pitää olla tujut loosterissa.

Hetko, tuossa videossa, eikö sillä ole joku aselukko tuossa liipaisimen/lippaan kohdalla?

edit: feikkivideo ja lavastettu tilanne, tuo ei ole oikea ase

02.08.2018 21:39:18 | 21:40:07
#79879 [+-] Piilota Suosittele

79873


7.62mm on häijy luoti, vaikka ei olisi "vaippaluoti" niin läpäisykyky ilman suojavarustusta on tappava keskivartalolaukauksella, puhumattakaan useammasta kudista.

Mutta katsoppa tuota asetta oikeasti videossa. Tämä taitaa olla osastoa "fake ; gay"

Täytyy sanoa jo senkin takia että, vartia varoittaisi aina, eikä kolaisi vain päälle.

02.08.2018 21:57:39 | 21:59:49
#79890 [+-] Piilota Suosittele

79886


No väännetään sitten rautalangasta. Kukaan (kuninkaallinen) vartia ei tönäisisi varoittamatta siviiliä ilman varoitusta.

Paitti, että tämä ei taidakkaan olla briteistä, vaan jostakin siirtovaltakuntapaikasta, mahdollisesti australiasta?

02.08.2018 22:02:10 | 22:02:38
#79893 [+-] Piilota Suosittele

79886


Olen minäkin ampunut pikakiväärillä ja sarjatulihaulikolla. Niissä oli kovat pesässä. Ainakin meni savikiekko rikki. En tykkää ampuma-aseista.

03.08.2018 10:37:05
#79971 [+-] Piilota Suosittele

>>79890
Noi kuningattaren joukot tuntuu useasti törmäilevän turisteihin ihan tahallaan ja huutavat vasta osuttuaan. Oli joku vidoe kollaasiki siitä joskus juutuupissa.
79867

Asehan on ihan oikea L85A2. Tähtäimen päällä vaan suojus, koska ammuskelu saa aikaan sekasortoa ja sillä saadaan aikaa muiden tulla apuun. Eli ensimmäisten laukausten ei ole pakko olla tarkkoja. Lipashan noissa tulee vähän niinku kainaloon. Ja epäilen, että siellä todellakin on kovat lippaassa. Muuten ois aika paska työssään, eli vartioida kuningatarta ja hänen asumuksiaan. Hehän kuitenkin ovat ammattisotilaita. Ainakin minun aikana Suomessakin SP vartijoilla oli kovat piipussa intissä, en tiedä sitten onko enää...

03.08.2018 12:05:09
#79993 [+-] Piilota Suosittele

79977 >>79983

Pikkasen tongin nettiä ja jossaki sanottiin, ettei noissa kaikissa ole kovia, vaan noilla hepuilla on jemmassa lipas tai pari minkä heittää äkkiä paikoilleen...

[ 10 viestiä | ]