Herätkää, ihmiset! Herätkää, ihmiset!
smol smol
neekerinki ois pitäny harjotella neekerinki ois pitäny harjotella
turrit saatana :D turrit saatana :D
alienit kiinassa alienit kiinassa
aimbot aimbot
saatanan iso rapu saatanan iso rapu
mulle ei kukaan soita mulle ei kukaan soita
Daisy Daisy
Toy Story Toy Story
seksikäs taikina seksikäs taikina
pukuvinkki pukuvinkki
street fighter street fighter
tarkkailuasema tarkkailuasema
TO THE MOON TO THE MOON
:P :P
Achtung! Achtung!
Anri Okita Anri Okita
näin saalistetaan anime gf näin saalistetaan anime gf
hienosti hävitetty hienosti hävitetty
pyörii pyörii
Pasi ei ole vasemmistolainen :D Pasi ei ole vasemmistolainen :D
kissamatto kissamatto
ootsä joku sinkku vai ootsä joku sinkku vai
 760 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 30.07.2018 16:30:33
[ + 5 - | ]

Hinnat nousee, suomalainen nöyristyy

[15492] [0.jpg] [0.42 MB] [1920x1203] [] []
0.jpg

sähkö

(97)  · 

hinta

(35)  · 

suomi

(394)  · 

eu

(63)  · 

verot

(9)
30.07.2018 18:53:29
#78771 [+-] Piilota Suosittele

Mutta toki, jatka lamppujen pitämistä päällä puolessa huoneistossa pitkin vuotta äläkä koskaan laske lämpöjä patterista alle 24:n

30.07.2018 18:56:59
#78774 [+1] Piilota Suosittele

Just tänään mietin, et pitäs kattella itellekki uus sopimus ku vanha loppu. Ollu niin kuiva kesä, et kohta taas hinnat nousee...

30.07.2018 22:10:18 | 22:11:57
#78866 [+-] Piilota Suosittele

78818

Pitäähän niiden kerää voitot jollain tietty. Mitä enemmän sähköä säästetään, sitä enemmän ne nostaa hintoja, jotta saa samat voitot. Loputon kierre, ja tyhmät ihmiset luulee et ne on fiksuja ku "säästää".

Toki sähkö on halpaa, meidän sähkölasku oli omakotitalossa n. 50€ viime kuussa. Mutta sähkön siirto olikin sitten 70€, ja oikeestaan se on se mikä vituttaa eniten. Plus tohon tulee viel 11€/kk liittymämaksu, ihan vaan siitä innosta että on sähköliittymä. Yhteensä siis n. 130€/kk

[ 6 viestiä | ]