Shun Shun
Tässä on kaikki niin väärin.. Tässä on kaikki niin väärin..
greta with darth sidious greta with darth sidious
Ryppy ja isä Ryppy ja isä
Kissa 2 Kissa 2
Paint-jouluk. 15. Joulutarina VIII; Joulupukki lyö mut ei pure Paint-jouluk. 15. Joulutarina VIII; Joulupukki lyö mut ei pure
Mukava leikkikalu :333 Mukava leikkikalu :333
Luukku 11 Luukku 11
kittings me :3 kittings me :3
Koopa girl Koopa girl
raps raps raps raps raps raps raps raps
Kjeh =)))) Kjeh =))))
Onks mulla silmäs jotai? Onks mulla silmäs jotai?
blöö :o blöö :o
data and picard by pogo data and picard by pogo
härski temppu härski temppu
Greta on iloinen Greta on iloinen
Oma koti kullan kallis (Cyberpunk luolasto). Oma koti kullan kallis (Cyberpunk luolasto).
Are you kitting me? >:3 Are you kitting me? >:3
Laivan rakentamista Laivan rakentamista
Rehuhousu: Kuva - Alexi Romano @alexiroseproductions Rehuhousu: Kuva - Alexi Romano @alexiroseproductions
Sexy Hermo wants your dick Sexy Hermo wants your dick
minun :3 minun :3
tätä varten sieraimet on tehty tätä varten sieraimet on tehty
 851 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 23.10.2017 04:08:50
[ + 6 | ]

kjeh kjeh

[1545] [dce.jpg] [0.13 MB] [1174x1452] [] []
dce.jpg

kääpiö

(69)  · 

fidget

 · 

spinner

25.12.2017 02:33:19
#14938 [+-] Piilota Suosittele

Mää en tajuu näitä hyrriä. Mitä ihmettä noilla tekeeeeeee?? Ööööö. Vittu pyöritän sormissa. Jee jee, kun on jännää. Siis ihan oikeesti. Jojoiluki on jännempää!

25.12.2017 17:58:18
#15021 [+-] Piilota Suosittele

>>15014 No emmä tiiä, ei oo ikinä ollut sellaista, mutta jooku kertonut, että kun semmosta lujasti mämmäköi niin tressi poistuu. :D mutta miten ihmeessä tommosesta jota pidetään kiinni ja se vaan pyörii, ni miten siittä nyt tressi lähtee :D :D

25.12.2017 18:40:56
#15023 [+-] Piilota Suosittele

>>15021 No vähän sama vastaus mulla kuin sulla, "No emmä tiiä"
Se vaan on sellane hassu lelu ja jos kokee henkilökohtaisesti että stressi poistuu sillä niin se on sitte nii.

25.12.2017 18:59:10
#15029 [+-] Piilota Suosittele

>>15027 No se on järjellisempi kun voi siihen purkaa patoutumia kun sitä mämmäköi! Rusentaa kunnolla sellaista palloa. :D :D Mutta tossa ropellissa vaan pidät peukalon ja etusormen välissä ja ropellit vaa pyörii. :D Mikä järki!

[ 16 viestiä | ]