Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 121 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

Hibbi Spurdo Hibbi Spurdo
spurdo art spurdo art
ruodsalainen suglaa ruodsalainen suglaa
uhkapelit uhkapelit
ratsu ratsu
nazi spurdo nazi spurdo
regress spurdo regress spurdo
timon ja bumba timon ja bumba
Armeija spurdojen baretit Armeija spurdojen baretit
Benis :--D Benis :--D
Vmdl Vmdl
GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D
kawaii kawaii
genny genny
spurdo spadre spurdo spadre
Alogasleiri :DD Alogasleiri :DD
Kipinä Kipinä
biolgoian dunnilla :D::DDDDDDDDDDDD biolgoian dunnilla :D::DDDDDDDDDDDD
pora bomber pora bomber
hybridi dyroune :D hybridi dyroune :D
born to be wilde born to be wilde
Minuagin viduddi gäydä gerjäämässä rahaa :--DDD Minuagin viduddi gäydä gerjäämässä rahaa :--DDD
varusde lega varusde lega
>Bidennys :-D >Bidennys :-D
 1 325 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.32 MB, 6 tiedostoa
21.06.2018 17:09:39
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 21.06.2018.

Suuri Paint-foorumiseikkailu

[13933] [pf-seikkailu1.png] [0.21 MB] [530x6408] [] []
pf-seikkailu1.png
[13932] [pf-seikkailu2.png] [0.26 MB] [528x4837] [] []
pf-seikkailu2.png
[13931] [pf-seikkailu3.png] [0.22 MB] [528x7762] [] []
pf-seikkailu3.png
[13930] [pf-seikkailu4.png] [0.21 MB] [568x8288] [] []
pf-seikkailu4.png
[13929] [pf-seikkailu5.png] [0.21 MB] [640x4852] [] []
pf-seikkailu5.png
[13928] [pf-seikkailu6.png] [0.21 MB] [640x5991] [] []
pf-seikkailu6.png

paint-foorumi

 · 

seikkailu

(13)  · 

sarjakuva

(525)  · 

kombo

(12)  · 

vumpalouska

(16)  · 

pata-k

 · 

mahtiankka

 · 

ronank

 · 

havumäki

(9)  · 

kalle

(16)  · 

kallu

(10)
21.06.2018 17:48:47 | 17:49:56
#67650 [+-] Piilota Suosittele

>>67645 Loppukevät 2012.

Paint-foorumin yleinen henki alkoi mennä joskus talvella 2011-2012 aina vain vahvemmin vittuilun ja perseilyn puolelle. Vastakkain olivat pärisijät ja burgerit (ts. ne, jotka vaativat PF:llekin jonkinlaista asiallisuutta). Tää kombo perustuu osin tositapahtumiin ja oli myös viimeinen iso yhteistyöprojekti, jonka PF sai aikaan hyvässä hengessä. Itse lähdin PF:lta alkuvuodesta 2013 ja sivusto kuoli lopullisesti vuoden loppuun mennessä ;___;

21.06.2018 20:22:19
#67714 [+-] Piilota Suosittele

>>67645 Vahvistan Vumpan kertomuksen. Poistuin ite PF:ltä 2012 aikoihin alkuvuodesta, otin osaa vain toiseen osaan.

Tapahtumaketju meni siten, että yksissä tuumin aloimme Vumpan kanssa hölisemään kirjakielellä sekä yltiömäisen kunnioittavasti. Yksitellen painttaajat innostui tästä ja pian foorumilla tuotettiinkin mustaharmaata (erittäin korkeatasoista ja monisävyistä) sarjakuvaa. Tätä kesti viikon puolitoista.

Seuraava burgeraalto oli kun muutama käyttäjä floodasi poneja foorumin täyteen. Sekin oli vain lyhytkestoista.

06.01.2021 15:46:32
#427234 [+-] Piilota Suosittele

Aika entinen ei koskaan palaa.. Mutta on tää vaan pirun kaunista luettavaa lähihistoriamme mullistavimmista hetkistä.

[ 7 viestiä | ]