Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 121 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

Goulu ei ole ambumarata :DDD:DDDD Goulu ei ole ambumarata :DDD:DDDD
Spurdo tyty Spurdo tyty
paint joulukalenteri 2021 luukku 6. paint joulukalenteri 2021 luukku 6.
jonin pv jonin pv
mämmi mämmi
Tonnin spurdo Tonnin spurdo
Sisäggö :DDD Sisäggö :DDD
Suojeluhälytys Suojeluhälytys
genraali spörde genraali spörde
asiaton spurdoilu kielletty asiaton spurdoilu kielletty
Idyllistä Idyllistä
maailmankansalainen maailmankansalainen
mengele mengele
Benigsen eebbinen madga baginaan Benigsen eebbinen madga baginaan
Yön möngijä :--D Yön möngijä :--D
gani.jpg gani.jpg
Jatgosoda :DD Jatgosoda :DD
Gorona nyd suomessa :DD Gorona nyd suomessa :DD
Ei me haluda suihguun liiggatunnin jälgeen :DDD Ei me haluda suihguun liiggatunnin jälgeen :DDD
Leirihuoldo :--DD Leirihuoldo :--DD
reivaava spurdo reivaava spurdo
Pepe-Dio VS Spurdo-Jojo! Pepe-Dio VS Spurdo-Jojo!
ruodsi ruodsi
fugg nigolai fugg nigolai
 1 156 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
29.01.2022 22:35:11
[ + 11 | ]

Spurdo

[61194] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1075x986] [] []
tiedosto.jpg

spurdo

(377)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
30.01.2022 02:41:34
#543654 [+-] Piilota Suosittele

taitais saada suomi takkiin kun löllykkä nynny nuoriso olis suomea puollustamassa. "Mun wifi ei toimi". "Kännykkä pitää ladata"

30.01.2022 07:07:27 | 07:07:41
#543663 [+1] Piilota Suosittele

>>543604
"no ragrets" sanoi eräs vanha tatuointikin :D

>>543654
Höpsis, nuorisossa on vielä jäljellä kunnon tekijätyyppejäkin. Ei pidä liikaa takertua "huonoihin omenoihin", vaikka niitä olisikin olevinaan joka sukupolvi kerrallaan enemmän.

30.01.2022 12:20:37
#543732 [+-] Piilota Suosittele

>>543654 Se on jännä miten nuorisoa aina haukutaan. Jos se pitää paikkaansa nii miten helvetissä tämä maa on kehittynyt kun kaikki sukupolvet on ollu velliperseitä?

07.04.2024 11:05:17
#612713 [+2] Piilota Suosittele

>>543732
>>543654
Mä kävin intin 2002 ja silloin oli sama laulu. "ei tää i-nuoriso pärjää jäkä jäkä" todellisuus on toinen, Suomesta ulkomaille sotilaiksi lähtenee ovat todenneet että se toiminta ulkomailla on aivan järkyttävää ja kaaottista. Suomalainen häröpallo on taktinen verrattuna heidän toimintoihin. Eräs sanoi, että ennen lähtöä ajatteli ettei Suomella ois mitään mahdollisuutta ryssiä vastaan. Nyt sama mies sanoo, että Euroopassa Suomella on parhaimmat mahdollisuudet ryssiä vastaan.

Nämä jotka mussuttaa nuorisosta, eivät tiedä mistään mitään. Viime kertauksissa oli just noitä about ~20v ensikertaajia, sekä niiden energiaa tarvitaan. Ne juoksee rinkka selässä, kun tällänen nelikymppnen äijä konttaa perässä. Kun imnä pääsin kuorma-auton lavalta alas, nämä kiimakollit juoksi jo pitkällä mettässä huudellen kontakteja (ei se tinder :D) sekä muita taisteluilmoituksia

[ 6 viestiä | ]