Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 123 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

28 raigasta ja ravidsevaa es :DDDD 28 raigasta ja ravidsevaa es :DDDD
Varusvaihto Varusvaihto
kulttuuriasiantuntija kulttuuriasiantuntija
Die Fugger :D Die Fugger :D
Sisäggö :DDD Sisäggö :DDD
armeija spurdo armeija spurdo
Paint-joulukalenteri 2018 - Luukku 10 Paint-joulukalenteri 2018 - Luukku 10
SPUUUDROOOO SPUUUDROOOO
kevennetty taisteluvarustus kevennetty taisteluvarustus
>börde spargel :D >börde spargel :D
armeija armeija
juokse henkesi edEStä :--D juokse henkesi edEStä :--D
ruodsalainen suglaa ruodsalainen suglaa
Polkkati polkkaa! Polkkati polkkaa!
Yliluti Yliluti
ES on paras :D ja pulla :DD ES on paras :D ja pulla :DD
Helvetisti aamuja Helvetisti aamuja
arbeit macht spurdo arbeit macht spurdo
Perussuomalaiset-kombo Perussuomalaiset-kombo
paint joulukalenteri kuukku 21, paint joulukalenteri kuukku 21,
hehe hehe
spurdo :---------D spurdo :---------D
Sotaspurdo Sotaspurdo
kontrolli kontrolli
 893 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.87 MB, 1 tiedosto
18.09.2021 18:53:15
[ + 2 | ]

tankki

[56781] [tankki.png] [0.87 MB] [551x1280] [] []
tankki.png

tankki

(58)  · 

spurdo

(377)  · 

meme

(455)
18.09.2021 19:45:53
#501963 [+-] Piilota Suosittele

Ainakin -00 66kes88 löytyi harjoitus ammuksia (valojuova raketteja?)joilla ammuskeltiin maalina ollutta charioteer vaunua, näki helposti 100m päästäkin mihin osuma välähti, ei tarvinut pelätä mitään alikeisari mössönmöön vittuilua 15min perääntymisestä.

19.09.2021 23:18:32
#502282 [+-] Piilota Suosittele

>>501963
On sisäpiippuja, jotka ampuu käytännössä pistoolin kuteja. Sitten on harakkeja (harjoitusraketti), jotka on vain metallinen nuoli ja taitaa lähteä sabot-tyylisesti matkaan. Tavallaan sisäpiippu tuo jälkimmäinenkin on ja myös uudelleen ladattava sekä yleensä käytetään ammuskellessa kankaisia vaunumaaleja. Jännä miten sellainen kohtuullisen tylppä noin 3 cm halkaisijaltaan oleva 14 cm pitkä (kärki osa jotain 5 cm pitkä) metallinen pötkylä voi mennä läpi nuoresta männystä. Niitä välillä näki törröttävän puun kyljestä ampuma-alueella.

20.09.2021 19:29:33
#502425 [+-] Piilota Suosittele

>>502282 Juurikin harakki! Tosin jotenkin näytti että niissä olisi kärjessä ollut joku pikku räjähde koska osuessaan rinteeseen tai vaunuun näkyi tähtisädetikun kaltainen kipinä välähdys osumakohdassa.

[ 4 viestiä | ]