Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 121 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

Gorean dourisds :::D Gorean dourisds :::D
Spermatesti Spermatesti
uusi aligersantti spurdo on syntynyt :--D uusi aligersantti spurdo on syntynyt :--D
mikä haisee mikä haisee
big benin big benin
420 Spurdo :D 420 Spurdo :D
ES hengi :DDD ES hengi :DDD
ananasta pizzan bäällä ananasta pizzan bäällä
Fugushima Fugushima
saamelainen saamelainen
Wheels of fire Wheels of fire
Spurdon Puutarha Spurdon Puutarha
Linja-autossa on dunnelmaa :DD Linja-autossa on dunnelmaa :DD
hesburger hesburger
mengele mengele
spörde indeed spörde indeed
Yön möngijä :--D Yön möngijä :--D
ES-gauban bärinöitä ES-gauban bärinöitä
IKTAL AL-YAHUB IKTAL AL-YAHUB
finnoboo finnoboo
nägyygö midää nägyygö midää
fugged fugged
pora bomber pora bomber
Gyy Gäärme Gyy Gäärme
 880 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto
26.04.2021 16:30:06
[ + 0 | ]

VMDL

[53356] [VMDL.png] [0.47 MB] [909x709] [] []
VMDL.png

armeija

(128)  · 

spurdo

(377)  · 

vmtl

 · 

meme

(455)
27.04.2021 01:57:26 | 01:58:12
#459228 [+-] Piilota Suosittele

Itte viihdyin miellummin mettässä kuin kassulla. Kerrankin piti kahden alikin lähteä opettaan vaunumiehiä tappelemaan ja kiukuttelin niin kauvan, että pääsin viikoksi mettään. Tai no kiukutti se kun komppanian päällikkö oli mut jo siihen määränny ja sitten varapäällikkö laitto eri miehet, koska oli vitun idootti jätkä. Vissiin saman tuvan kirjuri sanoi sille sitten, että en ollu oikeen tyytyväinen tähän ja juuri kun sain tasit irti ja remmit takas niin tuli käsky lähteä minuutin päästä. En nyt muista olinko ehtinyt reppua purkaa, mutta ilosanoma sai vauhtia toimiin.

[ 2 viestiä | ]