Perustaja Historianeitsyt

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 24.10.2017 21:12:30 Jäseniä 17 Vierailuja 1 866 Medioita 171

Aniki ja muut miehiset miehet

söpö muija söpö muija
Death by glam♂ur Death by glam♂ur
Super Gachi Kart Super Gachi Kart
Butterfly Butterfly
Danger♂Zone Danger♂Zone
Ass battle: Aniki vs DeDeDe Ass battle: Aniki vs DeDeDe
Thursgay comes in like a plane Thursgay comes in like a plane
Gachim@ster: Cinderella boys Gachim@ster: Cinderella boys
D♂vahkiin D♂vahkiin
Boss fight: Homo-Herrington Boss fight: Homo-Herrington
Night ♂f fuck Night ♂f fuck
Taidetta Taidetta
Gachi Muchi 64 Gachi Muchi 64
Billyn matka Kantossa jatkuu Billyn matka Kantossa jatkuu
Herringtonin ruumissaatto Herringtonin ruumissaatto
Ricardo vietnamissa Ricardo vietnamissa
kocchi muite megumin kocchi muite megumin
väriä elämään väriä elämään
retro ricardo retro ricardo
Homosammakot tulevat Homosammakot tulevat
Semmoset setit :D Semmoset setit :D
Oikea versio Oikea versio
Dagoth-Milos Dagoth-Milos
Herra Ihme kaivelee valtion salaisuuksia Herra Ihme kaivelee valtion salaisuuksia
 1 053 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 12.11.2019 21:54:12
[ + 5 | ]

♂ Fukkireta ♂


vocaloid

(12)  · 

gachimuchi

(95)  · 

fukkireta

 · 

billy herrington

(25)  · 

gachi

(5)
13.11.2019 00:38:42
#269843 [+-] Piilota Suosittele

Tää on yks mun suosikeista koska joka kerta ku menee salille tulee vastaan sama homma. Ensin ne kattelee mua hiljaa penkillä istuen ja sitte ku otan kehosaippuan (Axe tietysti) niin ne kuuntelee vähän aikaa mun ääniä ja kattelee varjoa. Sitten ku kurottaudun alemmas pesemään polvia niin yleensä aina kuuluu takaa semmonen tyytyväinen tuhina ja heti kohta sen perään se sama ääni mikä lähtee, ku se muovinen suihkuverho vedetään sivuun. Jännityn yleensä siinä vaiheessa, mutta rentoudun ku molemmat kädet laskeutuu pesemään mun alaselekää. Hetken päästä oonki jo täysin rentoutunu ja siinä vaiheessa ne kohteliaimmat kysyy, että tykkäänkö tästä. Ne vähemmän kohteliaat vaan tarraa mun saippuoituun peräpäähän eikä sano yhtään mitään.

Huom. Jos kerran ootte aatelleet harrastaa treenin jälkeistä rentoutumista niin olokaa etes sen verran kohteliaita, että sanotte jottain muutaki ku uuh aah. Voisitte vaikka alottaa kysymällä, että oliko hyvä treeni. Siihen ois sitten heleppo sanua, että muuten hyvä, mutta jäi yks sulkijalihas treenaamatta, että viittisikkö auttaa vähäsen. Kohteliaisuudella pääsee pitkälle ja pitkällä pääsee kans pitkälle. Eikä sen tarvi olla mikään pitkä sessio vaan ihan semmonen nopea parin, ehkä kolmen minuutin kikkailu riittää ihan hyvin. Siinä on sitte molemmat hyvillä mielin.

[ 2 viestiä | ]