Perustaja Historianeitsyt

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 24.10.2017 21:12:30 Jäseniä 17 Vierailuja 1 866 Medioita 171

Aniki ja muut miehiset miehet

Gayridian-salin haasteet Gayridian-salin haasteet
Danger♂Zone Danger♂Zone
Intialainen tanssinero Intialainen tanssinero
LUULITTEKO OLEVANNE PIILOSSA TORSTAILTA?? LUULITTEKO OLEVANNE PIILOSSA TORSTAILTA??
Tiimipelaaja Tiimipelaaja
Ricardo poseeraa perjantain kunniaksi Ricardo poseeraa perjantain kunniaksi
Love is a servant of aniki Love is a servant of aniki
Pepardo Pepardo
Sunnuntai-iltapäivä Hapsin luona Sunnuntai-iltapäivä Hapsin luona
Grab That Ass San Nippori Grab That Ass San Nippori
Hätäp♂istumistie Hätäp♂istumistie
Lepää rauhassa Isoveikka Lepää rauhassa Isoveikka
Herra Ihme kaivelee valtion salaisuuksia Herra Ihme kaivelee valtion salaisuuksia
MITÄ!?! MITÄ!?!
Sp♂ngebob Herrrington♂ Sp♂ngebob Herrrington♂
Homosammakot tulevat Homosammakot tulevat
Heroes of Might & Magic 3 Heroes of Might & Magic 3
♂jamajo carnival ♂jamajo carnival
Fuck you Fuck you
Start your engaynes♂ Start your engaynes♂
Ass battle: Aniki vs DeDeDe Ass battle: Aniki vs DeDeDe
Dracula♂X♂Gaynicles Dracula♂X♂Gaynicles
Billyn matka Kantossa jatkuu Billyn matka Kantossa jatkuu
S♂meb♂dy that i used t♂ kn♂w S♂meb♂dy that i used t♂ kn♂w
 1 053 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
12.11.2019 21:54:12
[ + 5 | ]

♂ Fukkireta ♂


vocaloid

(12)  · 

gachimuchi

(95)  · 

fukkireta

 · 

billy herrington

(25)  · 

gachi

(5)
13.11.2019 00:38:42
#269843 [+-] Piilota Suosittele

Tää on yks mun suosikeista koska joka kerta ku menee salille tulee vastaan sama homma. Ensin ne kattelee mua hiljaa penkillä istuen ja sitte ku otan kehosaippuan (Axe tietysti) niin ne kuuntelee vähän aikaa mun ääniä ja kattelee varjoa. Sitten ku kurottaudun alemmas pesemään polvia niin yleensä aina kuuluu takaa semmonen tyytyväinen tuhina ja heti kohta sen perään se sama ääni mikä lähtee, ku se muovinen suihkuverho vedetään sivuun. Jännityn yleensä siinä vaiheessa, mutta rentoudun ku molemmat kädet laskeutuu pesemään mun alaselekää. Hetken päästä oonki jo täysin rentoutunu ja siinä vaiheessa ne kohteliaimmat kysyy, että tykkäänkö tästä. Ne vähemmän kohteliaat vaan tarraa mun saippuoituun peräpäähän eikä sano yhtään mitään.

Huom. Jos kerran ootte aatelleet harrastaa treenin jälkeistä rentoutumista niin olokaa etes sen verran kohteliaita, että sanotte jottain muutaki ku uuh aah. Voisitte vaikka alottaa kysymällä, että oliko hyvä treeni. Siihen ois sitten heleppo sanua, että muuten hyvä, mutta jäi yks sulkijalihas treenaamatta, että viittisikkö auttaa vähäsen. Kohteliaisuudella pääsee pitkälle ja pitkällä pääsee kans pitkälle. Eikä sen tarvi olla mikään pitkä sessio vaan ihan semmonen nopea parin, ehkä kolmen minuutin kikkailu riittää ihan hyvin. Siinä on sitte molemmat hyvillä mielin.

[ 2 viestiä | ]