Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 971 Medioita 1092

Vanha kunnon

hehe hehe
Hyvä koira Hyvä koira
Tän takia valupertti juo Tän takia valupertti juo
yön timo heräsi väärällä jalalla yön timo heräsi väärällä jalalla
Muutama näppy Muutama näppy
1800-luvun inflaatiofetissipornoa 1800-luvun inflaatiofetissipornoa
Peli Peli
tämmönen opastusvideo tämmönen opastusvideo
petting farm petting farm
Hieno animaatio Hieno animaatio
Avustukset kulkee, ei voi suklaajunaa sulkee Avustukset kulkee, ei voi suklaajunaa sulkee
Oispa syksy. Oispa syksy.
Happy Days Happy Days
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
munakasta munakasta
en pysty hengittää! en pysty hengittää!
myynti ilmotus myynti ilmotus
Heräät yöllä klo 03:00 ja näet tämän, mitä teet? Heräät yöllä klo 03:00 ja näet tämän, mitä teet?
Kaaheeta Kaaheeta
lapsuuden pelikoneita lapsuuden pelikoneita
Tyttö ja lelu Tyttö ja lelu
Kissa löytää kinkkusuikaleen Kissa löytää kinkkusuikaleen
anime anime
aikuiseksi rituaali aikuiseksi rituaali
 410 näyttökertaa, 6 viestiä, 47.8 MB, 1 tiedosto
05.04.2026 18:52:38
[ + 3 - | ]

Portaita

[87212] [tiedosto.mp4] [47.8 MB] [1272x720] [228.57s] [] []

05.04.2026 19:04:50
#747094 [+-] Piilota Suosittele

Kiesus... En ymmärrä miten joku voi päästää itsensä tohon kuntoon. Tolla määrällä ihraa selviäis varmaan vuoden syömättä.

05.04.2026 23:10:51
#747136 [+3] Piilota Suosittele

>>747094
Oots koskaan törmänny feedereihin? Idea on siiä että narsistiset mulkun ylisyöttää muijaansa sellaseks porsaaks etä se läski on täydellisesti susta riippuvainen



Youtubessa tai jostain näin dokumentin missä nää suunnitteli sellasta letkujärjestelmää millä ne voi syöttää paistinrasvaa letkulla suoraan sen muijan suuhun.

Tuli snadisti epämukava olo jostain syystä

06.04.2026 12:41:37
#747165 [+1] Piilota Suosittele

>>747136 Tästä olikin joskus puhetta, että tuosta pitäs tulla automaattinen
linnatuomio nimikkeenä vaikka vakava pahoinpitely/tapon yritys.

Ei kykene ymmärtämään, että mitä vitun kiksejä tuo jätkä saa teurasmitat kauan sitten ylittäneestä
lehmästä, jota ei oletettavasti voi enää edes panna.

[ 6 viestiä | ]