Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 971 Medioita 1092

Vanha kunnon

Lemon stealing whores Lemon stealing whores
Markus Kuopiosta Markus Kuopiosta
Mitä 6evill oikeasti yritti maalata Mitä 6evill oikeasti yritti maalata
Conan karanteenissa Conan karanteenissa
homosex homosex
Vihreiden puoluekokous Vihreiden puoluekokous
Jiggers Jiggers
Veronmaksaja Veronmaksaja
Kuva ajalta, jolloin sain kyseisen pyörän 2003 Kuva ajalta, jolloin sain kyseisen pyörän 2003
Lemmy Lemmy
Slayjer Slayjer
spördöman spördöman
ULLATUS! ULLATUS!
kenkä kenkä
Helikopteri Helikopteri
perse 3 perse 3
perse 2 perse 2
SpongeBob SquarePants SpongeBob SquarePants
Paras leffa Paras leffa
Urqukoodi Urqukoodi
Nakuankka kaupungilla 3 Nakuankka kaupungilla 3
Omakuva - ettäs tiedätte Omakuva - ettäs tiedätte
hannu sedän sydän huolet hannu sedän sydän huolet
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
 358 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto
31.03.2026 20:17:20
[ + 1 | ]

Munat loppu kaupoista

[87095] [0b3.png] [0.47 MB] [680x383] [] []
0b3.png

sadge

 · 

munat

(20)  · 

loppu

(20)
31.03.2026 21:35:48
#746015 [+4] Piilota Suosittele

Kumma kun media mainostaa tuota samaa, ehkä luomu ja jotkut L / XL kokoiset on loppu, mutta viimeksi sunnuntaina ostin 10-packin M-kokoa 1,98€ ja hylly oli täynnä, mutta juu tietyt ecoluomuhipstertäysijyväviljasydänmerkkidiabetes+ munat on loppu, tavallisia löytyy ainakin paikallisista kaupoista, eikä näy mitään "pahoittelemme tuotteen saatavuus ongelmia" tai "rajoitus vain over 9000 pkt/asiakas" lippu lappuja, tahi kylttejä.

31.03.2026 23:41:18
#746041 [+2] Piilota Suosittele

Tuottajat alkoivat myydä munia sinne missä niistä maksetaan. Salmonella vapaa suomalainen kananmuna on varsin kysyttyä tavaraa euroopassa.

Se selitys kanojen vaihdosta jotka ei ihan heti muni, meinas aiheuttaa mulle kuoleman nauramalla.

Ja kyllä. Olen landelta kotoisin.

01.04.2026 02:35:47
#746066 [+-] Piilota Suosittele

Uutiskuvissakin "tyhjät" hyllyt eivät nyt ihan täysiin tungettu ole, mutta on siellä paljonkin munia vaikka varmaan koittivat saada mahdollisimman tyhjän kohdan hyllystä.

02.04.2026 10:55:17
#746287 [+-] Piilota Suosittele

>>746041
>>746054
En tiiä mutta tossa lähikaupassa munia löytyy. Niitä 4kpl pikkupaketteja tai sit 6kpl sekä paljonko siinä asteta isommassa olikaan.

Jos luomumunat loppuu niin lehdet klikkiotsikoi että kaikki munat ois loppu

02.04.2026 12:14:50
#746306 [+-] Piilota Suosittele

>>746249
Ei saanut munaa.

Söin yhden jo heti aamulla, ei niistä ainakaan täällä ole merkkiäkään pulasta. KJEEHHEHHEHHHEHHEEH,HAAAHHAAHAHRAAHHAHHAHHAAH½!!!

[ 10 viestiä | ]