Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

Ei oo homoa ku pallit ei koske Ei oo homoa ku pallit ei koske
Viimeinen, yksin kotona Viimeinen, yksin kotona
tainu jäädä trukkikurssi väliin tainu jäädä trukkikurssi väliin
ankronigga ankronigga
Massive 132 lbs Testicles Tumor Removal Surgery Massive 132 lbs Testicles Tumor Removal Surgery
myynti ilmotus myynti ilmotus
Helevetin pomo Helevetin pomo
Ammattina pierunhaistelu Ammattina pierunhaistelu
Sikalan/lehmähaan touhuja Sikalan/lehmähaan touhuja
näin se dinosauruksen kloonaus tehdään näin se dinosauruksen kloonaus tehdään
Hosue [sic] Hosue [sic]
Mestari Mestari
Gary Glitter - Leader of the Gang Gary Glitter - Leader of the Gang
Pystysohvapumppari Pystysohvapumppari
Vanhassa vara parempi Vanhassa vara parempi
Suklaata Suklaata
Ihana ahteri Ihana ahteri
kukkuu kukkuu
Puhuvat murot Puhuvat murot
halvalla sain hyvä ostos halvalla sain hyvä ostos
ihana nainen ja työmies ihana nainen ja työmies
Media Media
Ozzy Ozzy
Herkkua Herkkua
 359 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto
31.03.2026 20:17:20
[ + 1 | ]

Munat loppu kaupoista

[87095] [0b3.png] [0.47 MB] [680x383] [] []
0b3.png

sadge

 · 

munat

(20)  · 

loppu

(20)
31.03.2026 21:35:48
#746015 [+4] Piilota Suosittele

Kumma kun media mainostaa tuota samaa, ehkä luomu ja jotkut L / XL kokoiset on loppu, mutta viimeksi sunnuntaina ostin 10-packin M-kokoa 1,98€ ja hylly oli täynnä, mutta juu tietyt ecoluomuhipstertäysijyväviljasydänmerkkidiabetes+ munat on loppu, tavallisia löytyy ainakin paikallisista kaupoista, eikä näy mitään "pahoittelemme tuotteen saatavuus ongelmia" tai "rajoitus vain over 9000 pkt/asiakas" lippu lappuja, tahi kylttejä.

31.03.2026 23:41:18
#746041 [+2] Piilota Suosittele

Tuottajat alkoivat myydä munia sinne missä niistä maksetaan. Salmonella vapaa suomalainen kananmuna on varsin kysyttyä tavaraa euroopassa.

Se selitys kanojen vaihdosta jotka ei ihan heti muni, meinas aiheuttaa mulle kuoleman nauramalla.

Ja kyllä. Olen landelta kotoisin.

01.04.2026 02:35:47
#746066 [+-] Piilota Suosittele

Uutiskuvissakin "tyhjät" hyllyt eivät nyt ihan täysiin tungettu ole, mutta on siellä paljonkin munia vaikka varmaan koittivat saada mahdollisimman tyhjän kohdan hyllystä.

02.04.2026 10:55:17
#746287 [+-] Piilota Suosittele

>>746041
>>746054
En tiiä mutta tossa lähikaupassa munia löytyy. Niitä 4kpl pikkupaketteja tai sit 6kpl sekä paljonko siinä asteta isommassa olikaan.

Jos luomumunat loppuu niin lehdet klikkiotsikoi että kaikki munat ois loppu

02.04.2026 12:14:50
#746306 [+-] Piilota Suosittele

>>746249
Ei saanut munaa.

Söin yhden jo heti aamulla, ei niistä ainakaan täällä ole merkkiäkään pulasta. KJEEHHEHHEHHHEHHEEH,HAAAHHAAHAHRAAHHAHHAHHAAH½!!!

[ 10 viestiä | ]