Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

Luolastolainen kissaihminen Luolastolainen kissaihminen
ampiais kikkeli ampiais kikkeli
Pull the fucking trigger! Pull the fucking trigger!
ghostbusters ghostbusters
se parempi korea se parempi korea
MyPillow MyPillow
Varmuus ennen kaikkea Varmuus ennen kaikkea
Pamputin Pamputin
Snu snu Snu snu
Coronavirus V Coronavirus V
elämän ihme elämän ihme
hörppäs takasi hörppäs takasi
Musta huora ja 7 aperitiiviä Musta huora ja 7 aperitiiviä
these are shorts these are shorts
Tiskikone vaihtoon Tiskikone vaihtoon
Nussi sitten koko vitun maailman Nussi sitten koko vitun maailman
munakasta munakasta
plörs lärä plörs lärä
Viskiä tutuille? Viskiä tutuille?
Game of Thrones Game of Thrones
Taidefilmi Taidefilmi
you are overreacting you are overreacting
Painajaispolttoainetta Painajaispolttoainetta
inithebeninging inithebeninging
 1 145 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto
01.05.2024 18:26:33
[ + 1 | ]

Varmaan maksoi yli satasen

[70286] [halpaa.mp4] [2.71 MB] [380x480] [29.92s] [] []

autot

(14)  · 

kolari

(164)  · 

ryppy

(49)
01.05.2024 18:46:06 | 18:47:39
#617903 [+1] Piilota Suosittele

Tuon siitä saa, kun ei osaa ajaa. Kenkä lattiaan ja toivotaan parasta.
Hirveästi ei myötätuntoa heru kolarin johdosta.

Saattaa paikallinen vakuutusyhtiökin pestä kätensä kun on materiaalia,
että ketään muuta kuin kuskia itseään ei voi tästä syyttää.

01.05.2024 23:30:55
#617945 [+1] Piilota Suosittele

>>617923 Hyvinsuurella todennäköisyydellä menee lunastukseen koko paska.
Se noissa super/hyperautojen hienoissa materiaaleissa onkin ongelma, että
jos jokin paikka taipuu, murtuu niin ainoa tapa korjata on vaihtaa
koko osa.

Riittävän iso tälli runkoon, niin todennäköisesti eivät
rupea edes yrittämään korjausta, koska valmistaja ei ainakaan tule
antamaan siunausta kestävyyden puolesta.

03.05.2024 22:55:47
#618288 [+-] Piilota Suosittele

Oli urheiluauto joskus käytössä, hurjastelin sillä tasan kerran kun se sammu liikennevaloihin ja meni hermot takanaoleviin. Sama asia Ninjan kanssa.

[ 7 viestiä | ]