Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

Jurassic park Jurassic park
Baijaddava bendele :3 Baijaddava bendele :3
Multiseksuaalinen kohtaaminen Multiseksuaalinen kohtaaminen
Alkon ovilla Alkon ovilla
Kenwayn painajainen Kenwayn painajainen
Aktivian mainos Aktivian mainos
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 15 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 15
Parmesaania Parmesaania
Mene hoitoon. Et pääse hoitoon Mene hoitoon. Et pääse hoitoon
Pokemon GO ei ole terveydelle hyväksi Pokemon GO ei ole terveydelle hyväksi
Kaikkea sitä Kaikkea sitä
myydään vähänkäytetty paita myydään vähänkäytetty paita
N-word jokes N-word jokes
Sinapintekoa 1950-luvulla Sinapintekoa 1950-luvulla
Seuraavaa seuraava bätmänni Seuraavaa seuraava bätmänni
kotio humalas kotio humalas
:) :)
iltasatu iltasatu
jeesus käellä jeesus käellä
Siitä ilotulitetta Siitä ilotulitetta
maistuis varmaan sullekkin maistuis varmaan sullekkin
ihana nainen ihana nainen
dark clown dark clown
Chad Chad
 937 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto
30.04.2024 03:49:02
[ + 1 | ]

lapsuuden pelikoneita

[70263] [pelikoneet.png] [0.29 MB] [497x502] [] []
pelikoneet.png

pelikoneet

 · 

konsoli

(6)  · 

historia

(42)
30.04.2024 09:23:23
#617446 [+-] Piilota Suosittele

Itsehän aloitin tietokoneen näpyttelyn jollakin Sharpin koneella; mallia en nyt muista. siinä ei ollut ollenkaan ROM muistia tai asennettua käyttöjärjestelmää kovaleysta puhumattakaan.
KÄyttöjärjestelmä oli koneen toisessa lerppuasemassa levykkeellä ja toisessa lerppuasemassa oli sovellusohjelman levyke jota vaihdeltiin tarpeen mukaan .
Kirjoittimena oli 9 neulainen matriisi kirjoitin, joka pääsi melkein keskinkertaisen konekirjoittajan vauhtiin.

30.04.2024 17:42:28
#617532 [+-] Piilota Suosittele

Oma peliharrastukseni alkoi siitä, kun isä toi taloon NES:in joskus 90-luvun puolivälissä. Koulussa kaverit ihmettelivät, miksi pelaan jollain vanhuskoneella, vaikka PS1 oli jo ilmestynyt. Nykyään olen Xbox-miehiä ja toki pelaan myös PC:llä.

[ 7 viestiä | ]