Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

Masennustaja piirtää osa 1. Masennustaja piirtää osa 1.
Halamalapallaa'aa'aaaa Halamalapallaa'aa'aaaa
Urqukoodi Urqukoodi
Valupena Valupena
Taitaa olla Artun pano Taitaa olla Artun pano
Herkkua Herkkua
Dungeon & Dragons Dungeon & Dragons
Tuomas tankkilaite Tuomas tankkilaite
tulevaisuuden suunnitelmat tulevaisuuden suunnitelmat
Vova-sedän jalat Vova-sedän jalat
Jeesus täällä taas. Nyt ainakin olet kuullut Jeesus täällä taas. Nyt ainakin olet kuullut
Futanari party Futanari party
Family Guy Family Guy
Julie Pulju Julie Pulju
Ortotopologia Ortotopologia
Seuraavaa seuraava bätmänni Seuraavaa seuraava bätmänni
Imaisee pieruja Imaisee pieruja
Black lives matter Black lives matter
Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa
näin me otamme paskan perseestä näin me otamme paskan perseestä
hey ladies hey ladies
playing football blind playing football blind
mac&cheese mac&cheese
sohva the hutt :D sohva the hutt :D
 846 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.19 MB, 1 tiedosto
09.01.2021 01:07:18
[ + 0 | ]

Pyhää vodaa Hartwallilta

[50935] [IMG_20210108_131220.jpg] [3.19 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20210108_131220.jpg

pyhää

 · 

vettä

(29)  · 

hartwall

 · 

kirkko

(36)
09.01.2021 02:03:25
#428040 [+-] Piilota Suosittele

Onkohan kyseessä jotain seurakunnan jakamaa vettä festareilla tai vastaavissa tapahtumissa?
Ev. Lut. Kirkossa pyhää eli vihkivettä ei ole käytössä kuin ristiäisissä, jolloin pappi siunaa veden seremonian alussa.
Ortodokseilla taas on omat bakkanaalinsa vihkiveden siunaamiseen ja jengin päälle pirskotteluun.

20.01.2021 15:08:06 | 15:08:51
#431192 [+-] Piilota Suosittele

jos rupeis myymään pahaa vettä niin kyllä sitäkin joku hipsteri ostais. tankkais vaa pulloja mutsin hanasta kun se asuu nokialla. myös kannellisessa ämpärissä sitä ja heittelis sekaa röökinatsoja ja etikoituneita kaljan pohjia. saattaa sisältää yllätys täyte.
sit jos joku sanois että tää maistuu ihan paskalle ja tässä on karvoja, nii mitä vittua odotit vitun tyhmä.

[ 6 viestiä | ]