Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

N-word jokes N-word jokes
You look beta You look beta
nätti temppu nätti temppu
Tuplakuningas (ehkä repo) Tuplakuningas (ehkä repo)
Joltain on kynsi irronnut Joltain on kynsi irronnut
Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna
ummetus ummetus
:) :)
EFUKT NSFW EFUKT NSFW
short fight short fight
kiinalainen biisi kiinalainen biisi
Bobby meets Dr.Hamilton Bobby meets Dr.Hamilton
Parmesaania Parmesaania
Olen pahoillani, Eskoseni... Olen pahoillani, Eskoseni...
2 viikkoo karanteenissa 2 viikkoo karanteenissa
Arska hoitaa Arska hoitaa
Lahja Anterolle Lahja Anterolle
mentos mentos
Ennustus tulevasta Ennustus tulevasta
this is uganda this is uganda
Kalpa fani Kalpa fani
Finger lickin' good Finger lickin' good
Klonkun luolassa Klonkun luolassa
Vaikut putsinkiin Vaikut putsinkiin
 792 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
22.11.2020 12:28:37
[ + 7 - | ]

Uusi normi ruottisa

[49630] [vaarallista.jpg] [0.13 MB] [840x462] [] []
vaarallista.jpg

normaali

(41)  · 

vaarallista

 · 

ruotsi

(146)  · 

pakoloinen

22.11.2020 13:02:04
#411840 [+-] Piilota Suosittele

Jaa nyt ymmärrän yhden syyn lisää miksi Ohisalo, Haavisto (vihreät ylipäätään) & kumppanit haluaa haalia tuota levotonta sakkia suomeen. Saadaan autokanta uusiutumaan nopeammin kun turvapaikka / maahanmuutto turisteilla alkaa tulitikkuleikit, kun on tylsää tai pitää osoittaa kuka on ostarin hallitseva jengi tai tuodaan entisen kotimaan suojeluraha bisnes uuteen "paska maahan".

22.11.2020 14:22:21
#411860 [+-] Piilota Suosittele

Uusi normaali. Kiitos itserakkaiden "suvaitsevaisten", joille todellisuudessa suvaitsevaisuus on sitä, että suvaitaan tiettyjä asioita ja toisin ajattelevat pyritään estämään erittäin suvaitsemattomilla kommenteilla ja toimilla.

22.11.2020 15:03:23
#411887 [+-] Piilota Suosittele

Jos toi on tullut Somalian sotavyöhykkeiltä, ei se ole sen kummempaa.
Miten toi kotiutus on nyt mennyt?

Aika hyvin, poika tuntee olonsa kotoisaksi.

[ 6 viestiä | ]