Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 971 Medioita 1092

Vanha kunnon

häröilyä häröilyä
JJ, Judenjob JJ, Judenjob
Tietotekniikan merkittäviä innovaatioita Tietotekniikan merkittäviä innovaatioita
elämän ihme elämän ihme
Kissa löytää kinkkusuikaleen Kissa löytää kinkkusuikaleen
Me tahtoa sharia! Me tahtoa sharia!
Flight MH370 Flight MH370
munakasta munakasta
Semmosia ne homppelit on Semmosia ne homppelit on
Vanukasta Vanukasta
minäpä pysäytän sen käsilläni minäpä pysäytän sen käsilläni
stream fail - long time stream fail - long time
Raksa-Penan Runkku Ratkaisu Raksa-Penan Runkku Ratkaisu
The Grinch The Grinch
Niggers are fine Niggers are fine
Ongelmia mäkkärissä Ongelmia mäkkärissä
Tervetuloa Suomeen Tervetuloa Suomeen
Yritti päästä uudeltamaalta mökille Yritti päästä uudeltamaalta mökille
Bullets of Justice Trailer Bullets of Justice Trailer
aku ankan kakka onklema aku ankan kakka onklema
Mitä liberaalit haluavat Mitä liberaalit haluavat
kuukerin nelli kuukerin nelli
Bobby meets Dr.Hamilton Bobby meets Dr.Hamilton
venäläis perhe venäläis perhe
 792 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
22.11.2020 12:28:37
[ + 7 - | ]

Uusi normi ruottisa

[49630] [vaarallista.jpg] [0.13 MB] [840x462] [] []
vaarallista.jpg

normaali

(41)  · 

vaarallista

 · 

ruotsi

(146)  · 

pakoloinen

22.11.2020 13:02:04
#411840 [+-] Piilota Suosittele

Jaa nyt ymmärrän yhden syyn lisää miksi Ohisalo, Haavisto (vihreät ylipäätään) & kumppanit haluaa haalia tuota levotonta sakkia suomeen. Saadaan autokanta uusiutumaan nopeammin kun turvapaikka / maahanmuutto turisteilla alkaa tulitikkuleikit, kun on tylsää tai pitää osoittaa kuka on ostarin hallitseva jengi tai tuodaan entisen kotimaan suojeluraha bisnes uuteen "paska maahan".

22.11.2020 14:22:21
#411860 [+-] Piilota Suosittele

Uusi normaali. Kiitos itserakkaiden "suvaitsevaisten", joille todellisuudessa suvaitsevaisuus on sitä, että suvaitaan tiettyjä asioita ja toisin ajattelevat pyritään estämään erittäin suvaitsemattomilla kommenteilla ja toimilla.

22.11.2020 15:03:23
#411887 [+-] Piilota Suosittele

Jos toi on tullut Somalian sotavyöhykkeiltä, ei se ole sen kummempaa.
Miten toi kotiutus on nyt mennyt?

Aika hyvin, poika tuntee olonsa kotoisaksi.

[ 6 viestiä | ]