Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

Jumalan rakkaus Jumalan rakkaus
Videokokoelma Videokokoelma
Videokokoelma Videokokoelma
Kenway luolastomiitissä Kenway luolastomiitissä
1800-luvun inflaatiofetissipornoa 1800-luvun inflaatiofetissipornoa
Näin on ennustuksessa kerrottu Näin on ennustuksessa kerrottu
vihreät bikinit vihreät bikinit
perus luolastolainen... perus luolastolainen...
Hepan tyhjennys Hepan tyhjennys
tämmönen opastusvideo tämmönen opastusvideo
spördöman spördöman
Taitaa olla Artun pano Taitaa olla Artun pano
Koulut voidaan avata Koulut voidaan avata
pisushotti pisushotti
Perämoottoreiden ilmoitus Perämoottoreiden ilmoitus
Juustosämpylä Juustosämpylä
Korvavaikkua Korvavaikkua
pervo nalle pervo nalle
Youtube vitsi = ulinaa t. WB Youtube vitsi = ulinaa t. WB
ww3 nuclear ww3 nuclear
venäläistä elämää venäläistä elämää
luolasto toimii! luolasto toimii!
Chimp Rogan Chimp Rogan
Multiseksuaalinen kohtaaminen Multiseksuaalinen kohtaaminen
 820 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto
16.11.2020 15:31:36
[ + 7 | ]

Viinatilaus hinta

[49473] [viinamaksut.jpg] [0.33 MB] [1825x637] [] []
viinamaksut.jpg

dhl

 · 

netpris.net

 · 

saksa

(119)  · 

halpa

(14)  · 

toimitus

16.11.2020 15:44:25 | 15:45:22
#410021 [+-] Piilota Suosittele

>>410019

En tietennää. Viinit on lähinnä vaimolle. Mietin sitäkin, että olisi lähtenyt jonkun kanssa noukkiin viinaksia saksasta. Mutta hinta on aina yli 400 euroa menopaluu. Ja vielä kahdelta. Olis ollut kyllä mukava mennä saksanmaahan kahtelee.

17.11.2020 00:08:49
#410084 [+-] Piilota Suosittele

Jos vaikka tillais tuolta 8 koria Viikinki-bissee niin hintana ois 104,91 euroa. Paljonko tulli sitten lätkäsis siihen meidän päässä veroja?

17.11.2020 00:12:30
#410088 [+-] Piilota Suosittele

Piti oikein katsoa, että miten olet saanut noin kovat toimituskulut, kun itsellä on aina alta parikymppiä, mutta siellähän olikin laimeaa nestettä 24-packeina, niin tuli painoa.

Itse tilaan väkeviä ja... Lay's supersipsejä :D

17.11.2020 00:16:32 | 00:17:40
#410089 [+-] Piilota Suosittele

>>410084
Tullille pitäisi itse ilmoittaa, mitä on tilannut ja sitten määrän ja alkoholiprosenttien mukaan siitä laskettaisiin verot. Tullin sivuilta saat eri alkoholipitoisuuksiin verojen kustannukset.

Eipä ole kertaakaan veroista kyllä kukaan perään kysellyt itseltä, tilattu on Saksasta, Virosta ja Latviasta ainakin. Kerran Virosta tullut lähetykseni hukattiin, puhelinkeskustelun (niitä näitä ja leppoisia perjantai-iltana alkoholista yleisesti) jälkeen laitettiin uusi lähetys tulemaan.

Jossain vaiheessa muutama puolituttu sanoi, että Tulli oli laittanut tarranauhaa päälle ja lippulappusia, että muista maksaa verot, mutta ei ollut perään kuitenkaan kyselty myöhemmin.

17.11.2020 01:26:53
#410103 [+-] Piilota Suosittele

>>410089

Jos tekee tilauksen kauppaan, josta ostaa juomat ja erillisen tilauksen kuljetusyhtiölle niin ei mene valmisteveroja pennin hyrrää. Jos viinamyyjä sensijaan hoitaa kuljetuksen itse niin tulee valmistevero ja tulli päälle.

17.11.2020 09:18:25
#410148 [+-] Piilota Suosittele

>>410103 tarkastappas uusimmat tiedot aiheesta olikohan yhtenevä päätös tehty 7.2020
itseasiassa asia on niinpäin että jos myyjä on osallisena pitkällä tikullakaan kuljetukseen esim. suosittelemalla kuljetusyhtiötä on silloin myyjä liike verovelvollinen ja jos taasen ostaja tilaa kuljetuksen itse on ostaja tällöin verovelvollinen.

17.11.2020 09:23:23
#410151 [+-] Piilota Suosittele

>>410103 https://www.veronmaksajat.fi/ajankohtaista/Ajankohtaista/Verojuristi-vastaa/tilaan-alkoholia-saksasta--pitaako-juomista-maksaa-veroa-suomessa/#dbbf27bd

17.11.2020 09:25:46 | 09:28:22
#410152 [+-] Piilota Suosittele

>>410082 discandoo, netpris, viinikauppa, alkostore jne. viinikaupassa on joskus hyviä tarjouksia esim. viime satsissa oli 3litran viinitonkkia 0.18€ kpl ja kaljalaatikko 5.49€/kpl tietenkin rajoitettu määrä mutta 2pulloo viskiä 9laatikkoo kaljaa ja 6litraa viiniä maksoi kotiin kuljetettuna 148€.. kannattaa vertailla kuljetusten hintaa ostoskorin sisältöä muuttelemalla silleen että maksimipainot tiettyyn kuljetushintaan nähden niin säästää eniten.. sivustoilla on kuljetushintalaskurit kyllä

[ 16 viestiä | ]