Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 971 Medioita 1092

Vanha kunnon

venäläis perhe venäläis perhe
Ihania nais-oletettuja Ihania nais-oletettuja
wakanda scam wakanda scam
Supermarjo Supermarjo
Huomenta Huomenta
Are u wanna die? Are u wanna die?
ʞɒǝ⅃ ǝvi⅃ (nalli napsahti) ʞɒǝ⅃ ǝvi⅃ (nalli napsahti)
Ihana nainen Ihana nainen
og wlizer portaus nappulaan og wlizer portaus nappulaan
Pystysohvapumppari Pystysohvapumppari
Burgerkoira Burgerkoira
no nyt no nyt
Nyt sattu Juhaa Nyt sattu Juhaa
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Ozzy Ozzy
Conan karanteenissa 3 Conan karanteenissa 3
Mitäs Mitäs
Hyvän mielen media Hyvän mielen media
jekku jekku
Muslim=gay Muslim=gay
ylilauta bugi ylilauta bugi
nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__; nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__;
Animetotuus: naisen orgasmi ja jälkihekuma Animetotuus: naisen orgasmi ja jälkihekuma
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
 821 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.66 MB, 1 tiedosto
21.10.2020 12:27:43
[ + 4 - | ]

Dumphf

[48810] [5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png] [2.66 MB] [1334x750] [] []
5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png

21.10.2020 12:55:01
#401199 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko suomessa muutama ihminen enemmän elossa ja vähemmän mamu kuluja jos Saddam olisi elossa ja vallassa?
Olisiko lähi-itä rauhallisempi paikka jos Gaddafi ; Saddam johtaisivat diktatuurejaan?
Obama taitaa olla eniten sivullisia uhreja tapattanut nobelin rauhanpalkinnon voittaja historiassa?
En siis ihmettele miksi osa arabeista käyttää pohjois-amerikasta nimitystä "Suuri saatana"...
Trumputin on pieni paska kikkare verrattuna yrjö puskan ja kavereiden sotakone ; konflikti aikaansaannoksiin, Obama puolestaan lupas yhtä ja toista kansalle / muille maille mutta joko hommat jäi kesken tai kokonaan tekemättä.

21.10.2020 18:09:09
#401256 [+-] Piilota Suosittele

Samaa tasoa: "Arvoisa puhemies. En ole koskaan ollut sitä mieltä, että ihmishenki voidaan asettaa rahan edelle."

21.10.2020 18:22:12
#401258 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkihan nuo ovat amerikkalaisia tapattanu. Ja Coronakin on kokonaan Trumpin aikaansaannosta. Tottahan sekin omalta osaltaan taitaa olla, kovempi jenkkilän pressa ois nimittäin julistanu sodan tautia vastaan.

[ 6 viestiä | ]