Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 971 Medioita 1092

Vanha kunnon

Miksi?? Miksi??
sontiainen sontiainen
seksuaalivalistusta seksuaalivalistusta
Tisumasu Tisumasu
Elmer1 selaa luolastoa Elmer1 selaa luolastoa
anal exprience anal exprience
ihana nainen ihana nainen
Chimp Rogan Chimp Rogan
kotio humalas kotio humalas
vitun japani 2 vitun japani 2
Mitä kettu sanoo Mitä kettu sanoo
Korona-Puh Korona-Puh
nahkhiir nahkhiir
ankronigga ankronigga
Coronavirus V Coronavirus V
lopettakaa se ryyppääminen juopot lopettakaa se ryyppääminen juopot
Venäjä Venäjä
Vakava onnettomuus Vakava onnettomuus
Habeeb it Habeeb it
Myllyn laulumestarilla nokka vuotaa Myllyn laulumestarilla nokka vuotaa
Perämoottoreiden ilmoitus Perämoottoreiden ilmoitus
Keilailua Keilailua
1800-luvun inflaatiofetissipornoa 1800-luvun inflaatiofetissipornoa
Ihania nais-oletettuja Ihania nais-oletettuja
 821 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.66 MB, 1 tiedosto
21.10.2020 12:27:43
[ + 4 - | ]

Dumphf

[48810] [5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png] [2.66 MB] [1334x750] [] []
5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png

21.10.2020 12:55:01
#401199 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko suomessa muutama ihminen enemmän elossa ja vähemmän mamu kuluja jos Saddam olisi elossa ja vallassa?
Olisiko lähi-itä rauhallisempi paikka jos Gaddafi ; Saddam johtaisivat diktatuurejaan?
Obama taitaa olla eniten sivullisia uhreja tapattanut nobelin rauhanpalkinnon voittaja historiassa?
En siis ihmettele miksi osa arabeista käyttää pohjois-amerikasta nimitystä "Suuri saatana"...
Trumputin on pieni paska kikkare verrattuna yrjö puskan ja kavereiden sotakone ; konflikti aikaansaannoksiin, Obama puolestaan lupas yhtä ja toista kansalle / muille maille mutta joko hommat jäi kesken tai kokonaan tekemättä.

21.10.2020 18:09:09
#401256 [+-] Piilota Suosittele

Samaa tasoa: "Arvoisa puhemies. En ole koskaan ollut sitä mieltä, että ihmishenki voidaan asettaa rahan edelle."

21.10.2020 18:22:12
#401258 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkihan nuo ovat amerikkalaisia tapattanu. Ja Coronakin on kokonaan Trumpin aikaansaannosta. Tottahan sekin omalta osaltaan taitaa olla, kovempi jenkkilän pressa ois nimittäin julistanu sodan tautia vastaan.

[ 6 viestiä | ]