Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

Kerrassaan järkyttävää Kerrassaan järkyttävää
Miksi? Miksi?
En tiedä... En tiedä...
Rasist streamer 3 Rasist streamer 3
Feminiininen penis Feminiininen penis
Flight MH370 Flight MH370
Potion Seller Potion Seller
Parmesaania Parmesaania
kisse :3 kisse :3
Ruotsin tilanne Ruotsin tilanne
Ei saatana nää vaa paranee Ei saatana nää vaa paranee
Olen pahoillani, Eskoseni... Olen pahoillani, Eskoseni...
munapää munapää
perse 3 perse 3
Hapsi ja Ipa Hapsi ja Ipa
Heräät yöllä klo 03:00 ja näet tämän, mitä teet? Heräät yöllä klo 03:00 ja näet tämän, mitä teet?
Kissa löytää kinkkusuikaleen Kissa löytää kinkkusuikaleen
ei maha mittään ei maha mittään
Who killed Captain Alex Who killed Captain Alex
Ostin uusimman Geforcen Ostin uusimman Geforcen
Pokemon GO ei ole terveydelle hyväksi Pokemon GO ei ole terveydelle hyväksi
Tiggers Tiggers
Jurassic park Jurassic park
Mene hoitoon. Et pääse hoitoon Mene hoitoon. Et pääse hoitoon
 1 402 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.18 MB, 1 tiedosto
12.01.2018 12:28:58
[ + 6 | ]

Pokemon GO ei ole terveydelle hyväksi

[5359] [1514694730931.webm] [4.18 MB] [960x540] [] []

gore

(13)  · 

parittelu

(5)
12.01.2018 13:10:09
#18424 [+-] Piilota Suosittele

GORE-varoitus! Alku saattaa vaikuttaa lupaavalta, mutta lopetus on rukoilijasirkkamaisen karu ja epämiellyttävä. En ole koskaan, enkä varmaan koskaan tule ymmärtämään, kuka helvetin sekopää kiihottuu seksuaalisesti silpomisesta tai suorastaan DooM-maisesta Rip and Tear-meiningistä?

12.01.2018 20:30:35 | 05:38:56
#18544 [+-] Piilota Suosittele

>>18424 WHY SO SERIOUS? tää ei oo dokumentaatio u know. Kai se on jotain sietokyvyn koettelua *insert metafora munkista joka ruoskii itseään* tai jotain
tai jotain
jotain

ota

in

8====D

13.01.2018 00:26:57 | 00:30:35
#18653 [+-] Piilota Suosittele

>>18607 En pelkää verta, koska luovuttaja, mutta en ymmärrä tuota Gorea pornossa/hentaissa ollenkaan.
edit.
Kait oon liian perinteisesti maalimaan suhtautuva savolainen, et "normaali on normaalia ja outo on outoa" eritoten guro/gore,scat ja muu kakkahauska viihde, joista työ jotkut tykkäätte...

[ 9 viestiä | ]