Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

Put your hand up in the air(kattokaa loppuun) Put your hand up in the air(kattokaa loppuun)
Keinutaan Keinutaan
Kaikkea sitä Kaikkea sitä
2 viikkoo karanteenissa 2 viikkoo karanteenissa
Passeli myyntireskontra Passeli myyntireskontra
Ählämin poikaset ja pelottava nainen Ählämin poikaset ja pelottava nainen
Niggers are fine Niggers are fine
Niin läski huora Niin läski huora
Alien Alien
Nyt sattu Juhaa Nyt sattu Juhaa
Whoops Whoops
lopettakaa se ryyppääminen juopot lopettakaa se ryyppääminen juopot
Hyvä meno Hyvä meno
Onneks olkoon vaan teilleki... Onneks olkoon vaan teilleki...
Habs luolastomiitissä 2 Habs luolastomiitissä 2
kyrpää pöntöstä kyrpää pöntöstä
älä pelkää ;) älä pelkää ;)
näytän teille taikatempun näytän teille taikatempun
Ohjeita Ohjeita
Habs ja Psyyke seikkailee! Habs ja Psyyke seikkailee!
Heräät yöllä klo 03:00 ja näet tämän, mitä teet? Heräät yöllä klo 03:00 ja näet tämän, mitä teet?
Perjantain Slayjerit Perjantain Slayjerit
Spitaalinen Spitaalinen
*^_^* ugu kawaii senpai unclee *^_^* ugu kawaii senpai unclee
 855 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto
09.06.2020 20:46:49
[ + 5 - | ]

UAZ 315126

[44087] [tiedosto.jpg] [0.42 MB] [1234x1600] [] []
tiedosto.jpg

uaz armeija auto

09.06.2020 23:00:39
#352735 [+-] Piilota Suosittele

joskus noin 20 vuotta sitten kun muutettiin tänne, oli autotallissa minttikuntoinen nissan cherry. Voi kun silloin olisi arvannut ettei autotallia käytetä yhtään mihinkään, niin olisi jäänyt cherry sinne odottelemaan. Nyt kun viimeinekin lapsi on aikuinen olisi aikaa ja viitsimistä puunata se kuntoon ja katsastukseen, mutta sille sitten tuli tilattua kuljetus ja pois nurkista. Kilsojakin oli ensimmäinen ja viimeinen kerryttänyt vain 62K

10.06.2020 19:59:52
#352930 [+-] Piilota Suosittele

>>352735
Kun meni offtopiciin tuokin, niin jatkan autokadotusharmistuksilla.

Muija ei ollut ajanut ajokorttia eikä ollut siitä aiemmin puhunutkaan, mutta kun päätyi eräälle operaattorille koulun ohessa (ja myöhemmin koulun jälkeen) töihin ja piti olla illalla töillä, yhtäkkiä saunassa otti asian esille, että pitäisiköhän ajaa kortti ja hankkia auto (suomeksi, hanki mulle auto).

Ensimmäiseksi tuli tunne, että voi perkele, olisit nyt puoli vuotta sitten saman heittänyt esille, niin ei olisi tullut annettua 190tkm ajettua pommivarmaa 1.6 litraista Peugeot 309:iä autoliikkeeseen vaihdossa vaan pitänyt sitä odottamassa. Taisin jonkun 1600 euroa siitä vaihdossa saada (sinänsä hyvä diili, että auto oli maksanut 2100 euroa reilu pari vuotta aiemmin eikä siihen tarvinnut oikein mitään tehdä ja uusi autokin oli tiputettu 9 donasta ulosheittohintaan 6 donaan juuri).

No, sitten ostamaan muijalle aivan helvetillinen 3" mökärännillä varustettu 205 1.9 GTI 900 eurolla. Ei ollut kaunis eikä tosiaan ihan ehjäkään. Sitä ei saanut sammumaan vaikka olisi tempaissut kytkimen ampumalla lattiasta ylös... ja naapuritkin tiesivät kun muija tuli 23:25 kotiin illalla.

Reilu 6kk myöhemmin 205 GTI mäkeen, itselle 206 GTI ja oma silloinen auto muijalle.

[ 2 viestiä | ]