Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

välipala välipala
Ozzy Ozzy
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Kevään ekat nokkoset Kevään ekat nokkoset
Kikkeli puuttuu Kikkeli puuttuu
Tää kaveri ei syöny rautaa Tää kaveri ei syöny rautaa
Parit slayjerit Parit slayjerit
Niiskuneiti Niiskuneiti
kotio humalas kotio humalas
ilmapallo ilmapallo
Sekopäiden wiki artikkeleita Sekopäiden wiki artikkeleita
luontodokumentti luontodokumentti
unbreakable unbreakable
Niggers are fine Niggers are fine
FULLCLIP FULLCLIP
Katukaa te syntiset runkkarit Katukaa te syntiset runkkarit
Chink of the hill Chink of the hill
Mr burns 2020 Mr burns 2020
Arska hoitaa Arska hoitaa
se parempi korea se parempi korea
Veronmaksaja Veronmaksaja
Muna meni rikki Muna meni rikki
A Furry Rebirth A Furry Rebirth
Keinutaan Keinutaan
 1 047 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.8 MB, 1 tiedosto, 07.06.2020 12:28:45
[ + 5 - | ]

en pysty hengittää!

[43985] [enpystyhengittaa.mp4] [0.8 MB] [853x480] [14.33s] [] []

en pysty hengittää

 · 

antifa

(66)  · 

pelle

(70)
07.06.2020 12:42:49
#351839 [+-] Piilota Suosittele

seuraava antifa saattaa muutama viikko blm-pelleilyyn osallistumisen jälkeen todeta samaa, mutta tällä kertaa ei draamaqueenina.

07.06.2020 13:39:29
#351884 [+-] Piilota Suosittele

Rääkyjä varmaan vetänyt samaa kamaa idolinsa George Floydin tapaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/George_Floydin_kuolema
Tulee mieleen tapaus Jimi Karttunen, jossa kamapää riehuu, joutuu riehumisensa takia pahoinpidellyksi, lähtee kesken hoidon sairaalasta kun vierotus oireet ja vapauden kaipuu käy liian kovaksi. Kuolee osittain pahoinpitelystä seuranneisiin vammoihin, osasyynä myös oma huumeiden käyttö. Kuoleman jälkeen muutetaan lähes pyhimykseksi ja rauhan rakastajaksi. Anarkomarkot ; antifantit vie puistosta repimiään kukkia kuolinpaikalle ja tuhertavat lähistön seinille, roskapönttöihin jotain muistokirjoitusten tapaista.
Vittu mikä aika elää ja ihmetellä maailman menoa.

07.06.2020 17:27:57
#351996 [+-] Piilota Suosittele

>>351884
Tää taitaa olla kyl iha vitu vanha video. Toki on mahdollista et on uusiki, mut tällänen pyöri jo vuosia sitte ja kaikkihan sille nauro.

07.06.2020 18:00:50
#352017 [+-] Piilota Suosittele

>>351996 Tais olla jotain pakkopalautusten vastustus miekkareita, mistä toi video on alkujaan. Mutta ei toi porukka täysijärkistä ole, väärät lääkkeet, huumeet tai sitten lääkityksen tai hoidon puute aiheuttaa tuonkaltaista käytöstä. Yliksellä huutikset kun pystyy kuitenkin keuhkojensa pohjasta kiljumaan "En pysty hengittää".

07.06.2020 18:39:13
#352045 [+-] Piilota Suosittele

En pysty hengittään! (Imee happea seuraavaan huutoon)
En pysty hengittään! (Imee happea seuraavaan huutoon)
---- REPEAT ----

[ 10 viestiä | ]