Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

Dont worry about the virus Dont worry about the virus
en pysty hengittää! en pysty hengittää!
Tukaton Hynynen Tukaton Hynynen
Älä luota tamppoonityttöön Älä luota tamppoonityttöön
Nyt on ihminen välissä Nyt on ihminen välissä
Mitä 6evill oikeasti yritti maalata Mitä 6evill oikeasti yritti maalata
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Kultalippu Kultalippu
Onneks olkoon vaan teilleki... Onneks olkoon vaan teilleki...
Nyt mennään sisälle ja syvälle Nyt mennään sisälle ja syvälle
Slayjer Slayjer
. .
Maistuuko sperma Maistuuko sperma
Nojapyörätandemi Nojapyörätandemi
gotta go fast gotta go fast
nyt tuli kyllä kurat nyt tuli kyllä kurat
Dracula Dracula
Hieno mies ja meloni Hieno mies ja meloni
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
Varo Varo
Muumimamma Muumimamma
Ap in the ääs of timo Ap in the ääs of timo
Lemmy Lemmy
Tätä se on jos tuutte kyllään Tätä se on jos tuutte kyllään
 1 010 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.55 MB, 1 tiedosto
26.04.2020 03:49:18
[ + 2 - | ]

N word

[42334] [Nword.webm] [0.55 MB] [400x400] [7.57s] [] []

26.04.2020 15:28:18
#336468 [+-] Piilota Suosittele

>>336330
Joo valkoroskat on kieltämättä aika neekeri-tier. Mut jos _IHMISIELLE_ (ei joku 50äo kallu/neekeri) menee sanoo homo tai neekeri luultavasti vaa kattoo sua oudosti tai nauraa.

27.04.2020 06:37:06
#336805 [+-] Piilota Suosittele

>>336330

Itseasiassa meillä on pohjanmaalta kotoisin oleva pieni mies duunissa muuttajana. Muutti tuossa 2 vuotta sitten malmille asumaan. Ihan ekka kertaa kun siellä käyskenteli ja tutkiskeli paikkaa niin sai kuulla tämmöisen:

"Hei homokääpio, heitä tulta."

Oli ihan huuli pitkänä, että mitähän nyt. Antoi tulta ja jannu sanoi perään tsau!!

Antero taas hukkasi identiteettinsä.

27.04.2020 08:41:49
#336860 [+-] Piilota Suosittele

>>336805
Malmilaiset homokääpiöt onkin ihan toinen juttu. Sitä paitsi Malmilaiset käy kusella Prisman fillaritelineillä, joten muutaman vuoden kuluttua Prisman torinpuoleinen nurkka sortuu ja kaikki homokääpiöt jää alle.

[ 8 viestiä | ]