Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

The Grinch The Grinch
Kohta on taas uusi vuosi Kohta on taas uusi vuosi
Alien Alien
Spiderman Spiderman
Aladdin Aladdin
vessa huumoria vessa huumoria
:o :o
Hey beautiful, wanna buy some shit? Hey beautiful, wanna buy some shit?
Tietämisen tuska Tietämisen tuska
Star trek Star trek
Tekee höpöä Tekee höpöä
Kärpäsentoukkia Kärpäsentoukkia
Mit vit Mit vit
SHEEEIT SHEEEIT
Vegan activists Vegan activists
Rekkajäbä Rekkajäbä
Alkon ovilla Alkon ovilla
Oboy Oboy
Ei saatana nää vaa paranee Ei saatana nää vaa paranee
Bro Wanted Manygoat Bro Wanted Manygoat
Brusea ei kiinnosta Brusea ei kiinnosta
Gangstas paradise Gangstas paradise
perse perse
Me tahtoa sharia! Me tahtoa sharia!
 863 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto
08.04.2020 15:13:13
[ + 4 - | ]

Itänaapurin parhaimmistoa

[41649] [russlandruoka.jpg] [0.37 MB] [787x983] [] []
russlandruoka.jpg

venälä

 · 

moskova

(11)  · 

ruoka

(403)  · 

2vko

08.04.2020 17:23:49
#328879 [+-] Piilota Suosittele

>>328856
>>328867

Päivän kuva: Tällaisia tuotteita saivat köyhät koululaiset karjalalaisessa Pitkärannan kaupungissa. Tämä on kahdeksi viikoksi.

Karjalan tasavallan koulutusministeriö selvittää asiaa.

08.04.2020 17:59:06
#328896 [+-] Piilota Suosittele

>>328879

Selviteys tapahtuu nopeamminkin. 2 vko = 14 päivää. 6 perunaa tekee 12 päivää. 1 nakki per päivä ja 14 päivää on siinä!

Jauhot voi tunkea suuhun.

09.04.2020 22:08:19
#329492 [+-] Piilota Suosittele

Kirjotin tähän ku en voinut oikeen muuhun kommentoida.
Eli mistä tilaat Saksasta tavaraa?
Mä tilaan kans sieltä, mutta vähän heikkoa laatua monesti eikä niin halpaa rahtien kanssa.

10.04.2020 07:29:47
#329601 [+-] Piilota Suosittele

>>329492

Heikkoa laatua?

Sitten se on heikkoa laatua mitä suomessakin myydään. Eli täysin samaa tuotetta mitä suomessa. Ainoastaan pullopanttijärjestelmä on poistettu.

11.04.2020 18:04:20
#330243 [+-] Piilota Suosittele

>>329601
Siis halvemmat juomat on melko heikkolaatusia ja hyvät on lähes Alkon hinnoissa, siis sieltä mistä mä tilaan.
Sitä kyselinkin, että mistä sinä tilaat niin voin vaihtaa paikkaa.

[ 18 viestiä | ]