>>213422 Tämän katsoin tänään ja se on edellisestä katsomiskerrasta parantunut hieman. Silti 8/10, mutta vain koska se on jatko-osa erittäin hämmentävään ja skenetehokkaakseen House of 1000 Corpses:kseen
Tykkäsin molemmista Rob Z:n Halloweeneista, Lord's of Salemista, ja osista 31:stä. Isännällä on genre hanskassa, vaikka hutiakin tulee. Nämä eivät ole valtayleisön elokuvia ikinä. Kulttiklassikkoja? Ehkäpä.
Voihan vittu, tuli sitten katsottua kaksi leffaa, jotka menee suoraan osastoon "saisimpa jollain tapaa senkin ajan takaisin käyttöön". En ole ihan valtavirtaleffojenkaan ihminen, mutta paska on paskaa, vaikka sitä ei tehtäisikään vain tuottajan lompakon näkökulmasta.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Heräät yöllä klo 03:00 ja näet tämän, mitä teet?
Haram
Mr_Pihvi
Ilmalaiva
huppistakeikkaa vai hapsistakeikkaa?
Jeesus täällä. Oletteko kuulleet hypermuskeli-fetissistä?