Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

Heräät yöllä klo 03:00 ja näet tämän, mitä teet? Heräät yöllä klo 03:00 ja näet tämän, mitä teet?
Haram Haram
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Ilmalaiva Ilmalaiva
huppistakeikkaa vai hapsistakeikkaa? huppistakeikkaa vai hapsistakeikkaa?
Jeesus täällä. Oletteko kuulleet hypermuskeli-fetissistä? Jeesus täällä. Oletteko kuulleet hypermuskeli-fetissistä?
he told you ? he told you ?
WTF-Kokoelma WTF-Kokoelma
kisse :3 kisse :3
mutanaamio mutanaamio
Otettu asioista selvää Otettu asioista selvää
karma karma
ninja ninja
perse 2 perse 2
Pikaruokalassa Pikaruokalassa
Kukkaruukku Kukkaruukku
Are u wanna die? Are u wanna die?
Elämä on kaaosta Elämä on kaaosta
Asiaa nyrkittämisestä Asiaa nyrkittämisestä
Agent Fuko's Titties Just Got Scrambled! Agent Fuko's Titties Just Got Scrambled!
hang up the phone hang up the phone
Black Friday Black Friday
Helikopteri Helikopteri
Hieno mies ja meloni Hieno mies ja meloni
 988 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.95 MB, 1 tiedosto
12.06.2019 23:36:26
[ + 3 | ]

I am the devil and I'm here to do the devil's work


kauhu

(89)  · 

elokuva

(138)  · 

kohtau

 · 

rob zombie

(7)  · 

devil

(7)  · 

rejects

13.06.2019 01:40:44 | 09:46:06
#213434 [+-] Piilota Suosittele

>>213422
Tämän katsoin tänään ja se on edellisestä katsomiskerrasta parantunut hieman. Silti 8/10, mutta vain koska se on jatko-osa erittäin hämmentävään ja skenetehokkaakseen House of 1000 Corpses:kseen

Tykkäsin molemmista Rob Z:n Halloweeneista, Lord's of Salemista, ja osista 31:stä.
Isännällä on genre hanskassa, vaikka hutiakin tulee. Nämä eivät ole valtayleisön elokuvia ikinä.
Kulttiklassikkoja? Ehkäpä.

20.06.2020 14:40:20
#357323 [+-] Piilota Suosittele

Voihan vittu, tuli sitten katsottua kaksi leffaa, jotka menee suoraan osastoon "saisimpa jollain tapaa senkin ajan takaisin käyttöön". En ole ihan valtavirtaleffojenkaan ihminen, mutta paska on paskaa, vaikka sitä ei tehtäisikään vain tuottajan lompakon näkökulmasta.

[ 4 viestiä | ]