Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 974 Medioita 1092

Vanha kunnon

Lomakauden terveiset! Lomakauden terveiset!
Corona Party Corona Party
N-word jokes N-word jokes
en pysty hengittää! en pysty hengittää!
Varaluukku X - Piirtämään vaan Varaluukku X - Piirtämään vaan
Muutama näppy Muutama näppy
neekeri sahasi sähköä neekeri sahasi sähköä
Nyt on ihminen välissä Nyt on ihminen välissä
Will this make me white? Will this make me white?
Kissa Kissa
Sairas maailma Sairas maailma
suun täydeltä namia... suun täydeltä namia...
Nyt on pakko sanoa että en keksinyt otsikkoa tälle Nyt on pakko sanoa että en keksinyt otsikkoa tälle
patonki patonki
Lust Penis Lust Penis
Warhammer Warhammer
häröilyä häröilyä
Oispa syksy. Oispa syksy.
Vanukasta Vanukasta
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 7 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 7
lypsykannu lypsykannu
Hapsin uusin ostos Hapsin uusin ostos
Brb babe... Brb babe...
Munat loppu kaupoista Munat loppu kaupoista
 988 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.95 MB, 1 tiedosto
12.06.2019 23:36:26
[ + 3 | ]

I am the devil and I'm here to do the devil's work


kauhu

(89)  · 

elokuva

(138)  · 

kohtau

 · 

rob zombie

(7)  · 

devil

(7)  · 

rejects

13.06.2019 01:40:44 | 09:46:06
#213434 [+-] Piilota Suosittele

>>213422
Tämän katsoin tänään ja se on edellisestä katsomiskerrasta parantunut hieman. Silti 8/10, mutta vain koska se on jatko-osa erittäin hämmentävään ja skenetehokkaakseen House of 1000 Corpses:kseen

Tykkäsin molemmista Rob Z:n Halloweeneista, Lord's of Salemista, ja osista 31:stä.
Isännällä on genre hanskassa, vaikka hutiakin tulee. Nämä eivät ole valtayleisön elokuvia ikinä.
Kulttiklassikkoja? Ehkäpä.

20.06.2020 14:40:20
#357323 [+-] Piilota Suosittele

Voihan vittu, tuli sitten katsottua kaksi leffaa, jotka menee suoraan osastoon "saisimpa jollain tapaa senkin ajan takaisin käyttöön". En ole ihan valtavirtaleffojenkaan ihminen, mutta paska on paskaa, vaikka sitä ei tehtäisikään vain tuottajan lompakon näkökulmasta.

[ 4 viestiä | ]