Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 971 Medioita 1092

Vanha kunnon

Covid-19 Covid-19
Job job Job job
Hepan tyhjennys Hepan tyhjennys
Slayjer Slayjer
On tää saatana työmaa On tää saatana työmaa
Put your hand up in the air(kattokaa loppuun) Put your hand up in the air(kattokaa loppuun)
可愛いぷっらちゃん|Kawaii purra-chan 可愛いぷっらちゃん|Kawaii purra-chan
He-Man He-Man
Ählämin poikaset ja pelottava nainen Ählämin poikaset ja pelottava nainen
Mielenkiintoista Mielenkiintoista
This juice is so good This juice is so good
Rekkajäbä Rekkajäbä
Keksikää Otsikko Keksikää Otsikko
Tatuointi Tatuointi
kyrpää pöntöstä kyrpää pöntöstä
Härski meininki Härski meininki
isommat helmet isommat helmet
Öljyperse Öljyperse
Get to the choppa! Get to the choppa!
Hapsi_n tiistaijumppa Hapsi_n tiistaijumppa
Muslim=gay Muslim=gay
ansa ansa
Habs luolastomiitissä 2 Habs luolastomiitissä 2
hyvää mediaa hyvää mediaa
 892 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.16 MB, 1 tiedosto
02.05.2019 22:19:24
[ + 4 | ]

Chink of the hill

[29041] [5a1fea9c.mp4] [1.16 MB] [480x272] [] []

kiina

(173)  · 

bussi

(88)  · 

yliajo

 · 

kuoli saatana

(7)
04.05.2019 03:56:38
#197729 [+-] Piilota Suosittele

>>197178
Mikähän se suuri ero näillä edes on. Koiraeläimiä molemmat. Onko villinä kasvanut oikeus syödä sitten, mutta hyville tavoille opettu on moraalitonta syödä. Voiko dingon syödä hyvillä mielin? Entä neekerin? En moralisoi, kunhan mietiskelen. En oo kettua syöny niin jätän muille sitten enemmän.

04.05.2019 14:53:49
#197880 [+-] Piilota Suosittele

>>197729
suuri ero näillä edes on.

Koiria on laaja kirjo, mutta ovat kaikki laumaeläimiä. Kettu ei ole.

Dingon ja neekerin voi syödä, mutta suosittelen ampumista ja polttamista tautien ja loisten välttämiseksi.

[ 6 viestiä | ]