>>172976 Kystalla ei oikein oo purkautumisreittiä iholle, ja jos toi sen päällikuori jää sisään se vaan täyttyy uudestaan. Ei niin etteikö tollasta tulis itse kaiveltua jollain puukolla ja keittiösaksilla ulos. :D
edit: ja just pääsin videon loppuun ja eihän se edes ollut kysta vaan kasvain. Oh well. :3
[
6 viestiä
|
]
⭰
Elokapinaa, elokapinaa lallallaa
Tohtori Karhu
tampereen leiffin muistolle...
Chink of the hill
Videokokoelma
Opetusvideo siitä miksi idiootille ei saa antaa asetta