Perustaja Bordelli

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 22:29:43 Jäseniä 10 Vierailuja 1 360 Medioita 144

Äijähuumorin sanansaattaja

Kuvakommentti Kuvakommentti
Stop! Stop!
kaasua kaasua
Whee! Whee!
Hemulin Lada Hemulin Lada
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Mokkakikkeli Mokkakikkeli
Äijä Äijä
turvapaikan hakijat turvapaikan hakijat
Hapsi työntouhussa Hapsi työntouhussa
Sanna Marin Sanna Marin
Tuukka Rask Tuukka Rask
Ja painakaa mieleenne! Ja painakaa mieleenne!
Tee-se-itse Tee-se-itse
Sunnuntai Tissit Sunnuntai Tissit
Tesla ruvennu tekeen veneitä Tesla ruvennu tekeen veneitä
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Venäjän maalivahti Venäjän maalivahti
0,5l leijona raakana yhdellä huikalla 0,5l leijona raakana yhdellä huikalla
Valupertti palas töihin! Valupertti palas töihin!
Ei saatana Ei saatana
Whee! Whee!
Hyppäisin kyyiin Hyppäisin kyyiin
Tuura: Ilon ja Onnen Päivä Tuura: Ilon ja Onnen Päivä
 558 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto
14.04.2025 15:10:10
[ + 8 - | ]

minulla on unelma

[80131] [84dbcf303425a288.mp4] [0.52 MB] [720x744] [7.78s] [] []

neekerit

(111)  · 

vittuun

(33)  · 

thomas sewell

14.04.2025 21:58:31
#692388 [+2] Piilota Suosittele

Jason Stathamista tuli woken kannattaja, ei vain omalla takapihallaan. Päättäjillämme ei ole ongelmia multikulttuurisuudessa tai LGBTQ+-jutuissa kun he asuvat ruotsinkielisillä rikkaille varatuilla alueilla kuten minä, mutta täällä puhutaan suomea sentäs =) Ja penskat on DEI-kouluissa >=(, ruotsinkielisiin kouluihin ei pakolaisia ja muuta roskasakkia oteta >=(

15.04.2025 22:34:18
#692699 [+2] Piilota Suosittele

>>692388 Tuossahan se onkin, että sama porukka joka noita tänne haluaa ei tosiaan
silti ole valmis asumaan samassa korttelissa, jossa nuo ennemmin tai myöhemmin
saavat enemmistön, koska kantaväki muuttaa pois, kun meteli ja ongelmat alkavat.

Pitäisi saada kiintiö, että jos kannattaa maahanmuuttoa, niin sitten kanssa
pitää olla valmis elämään seinänaapurina.

16.04.2025 23:27:50 | 23:28:18
#692957 [+-] Piilota Suosittele

>>692699
Näistä asioista päättävät pitäisi tulla näiltä monikulttuurisilta alueilta joissa pakolaisten ja siis ei-suomea puhuvien osuus on Suomessakin pääkaupunkiseudulla paikoin yli 65%, jos lasketaan ei kunnan osa vaan joku tietty korttelikko, veikkaisin osuutta vielä suuremmaksi.

e: ja olla kantasuomalaisia.

[ 3 viestiä | ]