Perustaja Bordelli

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 22:29:43 Jäseniä 10 Vierailuja 1 360 Medioita 144

Äijähuumorin sanansaattaja

Jussi Jussi
Tesla ruvennu tekeen veneitä Tesla ruvennu tekeen veneitä
Lemmy Lemmy
Höhöhöö Höhöhöö
aito rasismi aito rasismi
Tee-se-itse Tee-se-itse
He-man He-man
­ ­
pihagrilli pihagrilli
Duck Duck
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
GET OUT OF MY CAR! GET OUT OF MY CAR!
hengaamista hengaamista
Kauppisen avaruusseikkailu Kauppisen avaruusseikkailu
Tuukka Rask Tuukka Rask
Sunnuntai tissit Sunnuntai tissit
Videokokoelma Videokokoelma
Ei saatana Ei saatana
tissit tissit
Kahvimainos Kahvimainos
mitä baarin jälkeen mitä baarin jälkeen
Taikapöytä Taikapöytä
gay gay
Nakkilinnoitus kebabsillalla Nakkilinnoitus kebabsillalla
 558 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto
14.04.2025 15:10:10
[ + 8 - | ]

minulla on unelma

[80131] [84dbcf303425a288.mp4] [0.52 MB] [720x744] [7.78s] [] []

neekerit

(111)  · 

vittuun

(33)  · 

thomas sewell

14.04.2025 21:58:31
#692388 [+2] Piilota Suosittele

Jason Stathamista tuli woken kannattaja, ei vain omalla takapihallaan. Päättäjillämme ei ole ongelmia multikulttuurisuudessa tai LGBTQ+-jutuissa kun he asuvat ruotsinkielisillä rikkaille varatuilla alueilla kuten minä, mutta täällä puhutaan suomea sentäs =) Ja penskat on DEI-kouluissa >=(, ruotsinkielisiin kouluihin ei pakolaisia ja muuta roskasakkia oteta >=(

15.04.2025 22:34:18
#692699 [+2] Piilota Suosittele

>>692388 Tuossahan se onkin, että sama porukka joka noita tänne haluaa ei tosiaan
silti ole valmis asumaan samassa korttelissa, jossa nuo ennemmin tai myöhemmin
saavat enemmistön, koska kantaväki muuttaa pois, kun meteli ja ongelmat alkavat.

Pitäisi saada kiintiö, että jos kannattaa maahanmuuttoa, niin sitten kanssa
pitää olla valmis elämään seinänaapurina.

16.04.2025 23:27:50 | 23:28:18
#692957 [+-] Piilota Suosittele

>>692699
Näistä asioista päättävät pitäisi tulla näiltä monikulttuurisilta alueilta joissa pakolaisten ja siis ei-suomea puhuvien osuus on Suomessakin pääkaupunkiseudulla paikoin yli 65%, jos lasketaan ei kunnan osa vaan joku tietty korttelikko, veikkaisin osuutta vielä suuremmaksi.

e: ja olla kantasuomalaisia.

[ 3 viestiä | ]