Perustaja Bordelli

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 22:29:43 Jäseniä 10 Vierailuja 1 361 Medioita 144

Äijähuumorin sanansaattaja

Huono nimimuisti Huono nimimuisti
Hieno mies Hieno mies
Ei vituta Ei vituta
Pantera - Vulgar Display of Power Pantera - Vulgar Display of Power
­ ­
Pientä kehitystä tapahtunut Pientä kehitystä tapahtunut
Grillin tekoa Grillin tekoa
megabonk megabonk
Uistelu simulaattori Uistelu simulaattori
Haista paska, painu helvettii siitä Haista paska, painu helvettii siitä
Karhu Karhu
japani japani
Valupertti palas töihin! Valupertti palas töihin!
pihagrilli pihagrilli
Skeletorin kosminen vitutus Skeletorin kosminen vitutus
Miehet ja tunteet Miehet ja tunteet
Duck Duck
Iltapalaa saatana Iltapalaa saatana
Hemulin Lada Hemulin Lada
Ysäri Ysäri
Pihvi Pihvi
Kenway IRL Kenway IRL
Toimii Toimii
Jussi Jussi
 558 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto
14.04.2025 15:10:10
[ + 8 - | ]

minulla on unelma

[80131] [84dbcf303425a288.mp4] [0.52 MB] [720x744] [7.78s] [] []

neekerit

(111)  · 

vittuun

(33)  · 

thomas sewell

14.04.2025 21:58:31
#692388 [+2] Piilota Suosittele

Jason Stathamista tuli woken kannattaja, ei vain omalla takapihallaan. Päättäjillämme ei ole ongelmia multikulttuurisuudessa tai LGBTQ+-jutuissa kun he asuvat ruotsinkielisillä rikkaille varatuilla alueilla kuten minä, mutta täällä puhutaan suomea sentäs =) Ja penskat on DEI-kouluissa >=(, ruotsinkielisiin kouluihin ei pakolaisia ja muuta roskasakkia oteta >=(

15.04.2025 22:34:18
#692699 [+2] Piilota Suosittele

>>692388 Tuossahan se onkin, että sama porukka joka noita tänne haluaa ei tosiaan
silti ole valmis asumaan samassa korttelissa, jossa nuo ennemmin tai myöhemmin
saavat enemmistön, koska kantaväki muuttaa pois, kun meteli ja ongelmat alkavat.

Pitäisi saada kiintiö, että jos kannattaa maahanmuuttoa, niin sitten kanssa
pitää olla valmis elämään seinänaapurina.

16.04.2025 23:27:50 | 23:28:18
#692957 [+-] Piilota Suosittele

>>692699
Näistä asioista päättävät pitäisi tulla näiltä monikulttuurisilta alueilta joissa pakolaisten ja siis ei-suomea puhuvien osuus on Suomessakin pääkaupunkiseudulla paikoin yli 65%, jos lasketaan ei kunnan osa vaan joku tietty korttelikko, veikkaisin osuutta vielä suuremmaksi.

e: ja olla kantasuomalaisia.

[ 3 viestiä | ]