Perustaja Bordelli

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 22:29:43 Jäseniä 10 Vierailuja 1 361 Medioita 144

Äijähuumorin sanansaattaja

Sunnuntai Tissit Sunnuntai Tissit
Kymmeneltä baariin? Kymmeneltä baariin?
Vihdoin! Vihdoin!
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Lauantaiyö muumilaaksossa Lauantaiyö muumilaaksossa
Pientä kehitystä tapahtunut Pientä kehitystä tapahtunut
The Spirit Dragon The Spirit Dragon
Äijä Äijä
Sanna Marin Sanna Marin
aito rasismi aito rasismi
Touhukas liikenne Touhukas liikenne
Tuukka Rask Tuukka Rask
Miehet ja tunteet Miehet ja tunteet
Tintti bongailee harvinaisuuksia Tintti bongailee harvinaisuuksia
Huono nimimuisti Huono nimimuisti
niksi9000 niksi9000
Kauppisen avaruusseikkailu Kauppisen avaruusseikkailu
Tuura: Ilon ja Onnen Päivä Tuura: Ilon ja Onnen Päivä
Ei vituta Ei vituta
Aamupalakone Aamupalakone
Hevosurheillessa sattuu Hevosurheillessa sattuu
Catboykami Catboykami
perus kalpafani perus kalpafani
Ja kohta on nimismies repimässä kylttiä maahan Ja kohta on nimismies repimässä kylttiä maahan
 926 näyttökertaa, 32 viestiä, 3.6 MB, 1 tiedosto
04.10.2020 18:01:02
[ + 3 | ]

Sunnuntain synnit

[48385] [20201004_175912.jpg] [3.6 MB] [4608x3456] [] []
20201004_175912.jpg

valhalla

 · 

valupertti

(87)
05.10.2020 07:36:54
#396281 [+-] Piilota Suosittele

>>396278
Ulisen vain kun on ulistavaa. Luolaston servut käyvät jo aika raskaalla, ja sen takia sivu ei aina edes toimi. Jos kantaisit kortesi kekoon ja skaalaisit vaikka VGA-tasolle, se riittäisi.

Eiks sua vituta kirjottaa tollasella näppäimistöllä?

05.10.2020 16:37:12
#396384 [+-] Piilota Suosittele

>>396307
Ja siihen tarvitsee tottakai kannettavan teholäppärin jolla voi pelat.. tehdä sen lappusen jonka sokea neekerikin osaisi kirjoitt.. siis SEN TARVII!

03.12.2021 23:21:15
#524403 [+1] Piilota Suosittele

>>396300 Tyhäm Oglaf kallost juodaa nii et se o vääripäi. Siks kallo onki saksaks totenkopf eli kuolleen kuppi. Oon muute juonu ihmise pääkallost kaliaa

29.01.2022 20:00:52 | 20:01:40
#543567 [+-] Piilota Suosittele

>>543556
Mä yritän! :D
Mä koitan kattoa ikäänkuin takana oleva ruutu ois tavallinen eikä läppärin, näkyiskö se sit? Ei, toi läppäri paistaa ihan vitusti liikaa vaikka keskityn tuijottaan pelkkää pulloo. Myös toi valoisa tauta paistaa läpi liian paljon. Jos huone ois hämärä ni ehkä sitten?

Hankkikaa rillit xD

[ 32 viestiä | ]