Perustaja Bordelli

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 22:29:43 Jäseniä 10 Vierailuja 1 360 Medioita 144

Äijähuumorin sanansaattaja

Mee töihi Mee töihi
pihagrilli pihagrilli
kissat uunii kissat uunii
Nakkilinnoitus kebabsillalla Nakkilinnoitus kebabsillalla
makkarat makkarat
Tintti bongailee harvinaisuuksia Tintti bongailee harvinaisuuksia
Lemmy Lemmy
Kuvakommentti Kuvakommentti
Väärin parkkeerattu Väärin parkkeerattu
Ei saatana Ei saatana
Whee! Whee!
Terveet keuhkot Terveet keuhkot
Uistelu simulaattori Uistelu simulaattori
Tämä ei sovi Mikille Tämä ei sovi Mikille
Kiinalaiset rakentaa sairaalan Kiinalaiset rakentaa sairaalan
Aamupalakone Aamupalakone
Kummeli Kummeli
Ryybs Ryybs
Ei vituta Ei vituta
Valupertin juhannuspaukku Valupertin juhannuspaukku
Tesla ruvennu tekeen veneitä Tesla ruvennu tekeen veneitä
Kauppisen avaruusseikkailu Kauppisen avaruusseikkailu
mitä baarin jälkeen mitä baarin jälkeen
Tee-se-itse Tee-se-itse
 925 näyttökertaa, 32 viestiä, 3.6 MB, 1 tiedosto
04.10.2020 18:01:02
[ + 3 | ]

Sunnuntain synnit

[48385] [20201004_175912.jpg] [3.6 MB] [4608x3456] [] []
20201004_175912.jpg

valhalla

 · 

valupertti

(87)
05.10.2020 07:36:54
#396281 [+-] Piilota Suosittele

>>396278
Ulisen vain kun on ulistavaa. Luolaston servut käyvät jo aika raskaalla, ja sen takia sivu ei aina edes toimi. Jos kantaisit kortesi kekoon ja skaalaisit vaikka VGA-tasolle, se riittäisi.

Eiks sua vituta kirjottaa tollasella näppäimistöllä?

05.10.2020 16:37:12
#396384 [+-] Piilota Suosittele

>>396307
Ja siihen tarvitsee tottakai kannettavan teholäppärin jolla voi pelat.. tehdä sen lappusen jonka sokea neekerikin osaisi kirjoitt.. siis SEN TARVII!

03.12.2021 23:21:15
#524403 [+1] Piilota Suosittele

>>396300 Tyhäm Oglaf kallost juodaa nii et se o vääripäi. Siks kallo onki saksaks totenkopf eli kuolleen kuppi. Oon muute juonu ihmise pääkallost kaliaa

29.01.2022 20:00:52 | 20:01:40
#543567 [+-] Piilota Suosittele

>>543556
Mä yritän! :D
Mä koitan kattoa ikäänkuin takana oleva ruutu ois tavallinen eikä läppärin, näkyiskö se sit? Ei, toi läppäri paistaa ihan vitusti liikaa vaikka keskityn tuijottaan pelkkää pulloo. Myös toi valoisa tauta paistaa läpi liian paljon. Jos huone ois hämärä ni ehkä sitten?

Hankkikaa rillit xD

[ 32 viestiä | ]