Perustaja Bordelli

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 22:29:43 Jäseniä 10 Vierailuja 1 361 Medioita 144

Äijähuumorin sanansaattaja

Kenway IRL Kenway IRL
kesämiehen tyylivinkit kesämiehen tyylivinkit
Tämä ei sovi Mikille Tämä ei sovi Mikille
Duck Duck
ämmä ämmä
niksi9000 niksi9000
Kilpailutettiin urakka Kilpailutettiin urakka
Toimii Toimii
Filthy slipery like an eel Filthy slipery like an eel
­ ­
Kunnon grilli Kunnon grilli
Sä runkkaat siellä! Sä runkkaat siellä!
tissit tissit
Aimo annos pervitiiniä Aimo annos pervitiiniä
Mokkakikkeli Mokkakikkeli
Pientä kehitystä tapahtunut Pientä kehitystä tapahtunut
Kummeli Kummeli
Valupertin juhannuspaukku Valupertin juhannuspaukku
Ykäsonni Ykäsonni
Ei saatana Ei saatana
Touhukas liikenne Touhukas liikenne
Pv Pv
Juuri sinä Juuri sinä
Whee! Whee!
 925 näyttökertaa, 32 viestiä, 3.6 MB, 1 tiedosto
04.10.2020 18:01:02
[ + 3 | ]

Sunnuntain synnit

[48385] [20201004_175912.jpg] [3.6 MB] [4608x3456] [] []
20201004_175912.jpg

valhalla

 · 

valupertti

(87)
05.10.2020 07:36:54
#396281 [+-] Piilota Suosittele

>>396278
Ulisen vain kun on ulistavaa. Luolaston servut käyvät jo aika raskaalla, ja sen takia sivu ei aina edes toimi. Jos kantaisit kortesi kekoon ja skaalaisit vaikka VGA-tasolle, se riittäisi.

Eiks sua vituta kirjottaa tollasella näppäimistöllä?

05.10.2020 16:37:12
#396384 [+-] Piilota Suosittele

>>396307
Ja siihen tarvitsee tottakai kannettavan teholäppärin jolla voi pelat.. tehdä sen lappusen jonka sokea neekerikin osaisi kirjoitt.. siis SEN TARVII!

03.12.2021 23:21:15
#524403 [+1] Piilota Suosittele

>>396300 Tyhäm Oglaf kallost juodaa nii et se o vääripäi. Siks kallo onki saksaks totenkopf eli kuolleen kuppi. Oon muute juonu ihmise pääkallost kaliaa

29.01.2022 20:00:52 | 20:01:40
#543567 [+-] Piilota Suosittele

>>543556
Mä yritän! :D
Mä koitan kattoa ikäänkuin takana oleva ruutu ois tavallinen eikä läppärin, näkyiskö se sit? Ei, toi läppäri paistaa ihan vitusti liikaa vaikka keskityn tuijottaan pelkkää pulloo. Myös toi valoisa tauta paistaa läpi liian paljon. Jos huone ois hämärä ni ehkä sitten?

Hankkikaa rillit xD

[ 32 viestiä | ]