jatkoa syntyy heti ku iskee kunno inspis ja pari hyvää ideaa kerralla päähän.... väkisin on turha soveltaa... joskus ku on kunnolla väsyny ja ideaa pukkaa ni sit näitä tekee iha innoissaa edellisellä kerralla ku oli kunnolla univelkoja niin tein het nää ekat 2 pait teosta yhteen putkeen :D
[
5 viestiä
|
]
⭰
Korttipeli-ilta
E.T
Baarissa.
over watch
Pyrstötähti osa 7-8 (Mora)
menetetyt 500 euroa
Korttipeli
Warhammer
dog boogers
mo.png (pe 21.9.2012)
aku tapaa munamiehen
paska sarjis (Mursuttaja, ke 11.12.2013)
Kyttäjuttu.
roskat
But you don't got trumpet's :D
Team Fabulous 2 faniremake
Armeijassa.
aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010)