Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Moi, menen nogosille :3 Moi, menen nogosille :3
Cats Thug Life Compilation Cats Thug Life Compilation
Laatuhierontaa :3 Laatuhierontaa :3
"Are you seeing this?!" "Are you seeing this?!"
Game of Kibbles! :3 Game of Kibbles! :3
minun kävelytie >:3 minun kävelytie >:3
Blinded by cats Blinded by cats
kis kis
minä voitin :3 minä voitin :3
kissaleikki kissaleikki
Tässä on ainakin neljä ainesosaa >:3 Tässä on ainakin neljä ainesosaa >:3
Odota... nyt suussasi on paskainen käpälä Odota... nyt suussasi on paskainen käpälä
"näin minä varmaan sitten kuolen" :3 "näin minä varmaan sitten kuolen" :3
half-life kisuja half-life kisuja
"That's enough internet for today" :3 "That's enough internet for today" :3
Kiva hammasharja Kiva hammasharja
Epäitsekäs kissa Epäitsekäs kissa
Ei pestä! Ei pestä!
Huomenta! :3 Mäy mäy mäy! :3 Huomenta! :3 Mäy mäy mäy! :3
Interventio Interventio
arabi kissat arabi kissat
teippiä teippiä
Työnjohto paikalla Työnjohto paikalla
et vie pitsaani >:3 et vie pitsaani >:3
 696 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
01.12.2020 23:12:33
[ + 4 | ]

Ihminen! Korjaa tämä kylmyys! >:3


thurston

 · 

waffles

 · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

maukuu

(21)  · 

lumi

(122)  · 

ulkoilu

(10)  · 

kylmä

(30)  · 

mäy

(30)  · 

winter

 · 

not worth it

 · 

thurston waffles

 · 

valjaat

 · 

kovaääninen

 · 

talvi

(97)
02.12.2020 00:03:22
#415367 [+-] Piilota Suosittele

Tutulla oli kans kissa mikä halus nähä mitä ulukona on, ku siellä on valakosta. Kävi pihalla pari sekuntia ja loikkas saman tien takas sisälle.

02.12.2020 00:31:04
#415379 [+-] Piilota Suosittele

kyllä kissa kuuluu vapaana olla ulkona. Ihmettelen noita öyhöttäjiä, jotka sanoo että kissa on vieraslaji ja tuhoaa linnunpesiä jne... Kyllä ne perkeleen linnut on suoraan dinosaurusten jälkeläisiä, jotka terrorisoivat meidän nisäkkäiden esi-isiä. Ei mitään sympatiaa linnuille

02.12.2020 02:23:32
#415416 [+-] Piilota Suosittele

Meidän edesmennyt Jaakko-kissa halus ulos. Sanoin sille että en voi ny viedä sua kun siellä sataa kaatamalla. Noh, ulvonta ei loppunut. Vein Jaakon ulos. Tule noin 10 sek päästä takaksin. Antoi kynttä mulle.. SUN SYY!!!!

03.12.2020 16:30:23
#416005 [+-] Piilota Suosittele

>>415431

:333
Ja tassuihin voi puhaltaa lämmintä ilmaa <3

Ihan asiastahan hän mäykyy, tämänkin kommentin videolla ulkoilee tyytyväisenä saatuaan pyyntönsä toteutumaan :3

[ 9 viestiä | ]