Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

hyppäsi hyppäsi
kyllä on hyödyllinen tämä uusi härveli kyllä on hyödyllinen tämä uusi härveli
Tämä on vettä :3 Tämä on vettä :3
Kisse vauhdissa Kisse vauhdissa
Esterata Esterata
meni rikki meni rikki
Insinöörit selittävät kissejen pierut Insinöörit selittävät kissejen pierut
Kisse ja koiro Kisse ja koiro
Jätkä löi oikeesti Jätkä löi oikeesti
en minä osaa kävellä :3 en minä osaa kävellä :3
Kissat ja linnut keskustelevat :3 Kissat ja linnut keskustelevat :3
näen asioita t. kisse näen asioita t. kisse
Monty Python - Coconut Scene (with cats) Monty Python - Coconut Scene (with cats)
jäi kiinni :3 jäi kiinni :3
äänet päällä äänet päällä
Börheän veteraanin PTSD ;_; Börheän veteraanin PTSD ;_;
Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3 Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3
päivärutiini :3 päivärutiini :3
Maksullinen paijaus Maksullinen paijaus
Nugs ;3 Nugs ;3
Kissa vietiin eläinlääkäriin - suuttu Kissa vietiin eläinlääkäriin - suuttu
-_- -_-
Majesteettista :3 Majesteettista :3
Paw Wars Paw Wars
 696 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
01.12.2020 23:12:33
[ + 4 | ]

Ihminen! Korjaa tämä kylmyys! >:3


thurston

 · 

waffles

 · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

maukuu

(21)  · 

lumi

(122)  · 

ulkoilu

(10)  · 

kylmä

(30)  · 

mäy

(30)  · 

winter

 · 

not worth it

 · 

thurston waffles

 · 

valjaat

 · 

kovaääninen

 · 

talvi

(97)
02.12.2020 00:03:22
#415367 [+-] Piilota Suosittele

Tutulla oli kans kissa mikä halus nähä mitä ulukona on, ku siellä on valakosta. Kävi pihalla pari sekuntia ja loikkas saman tien takas sisälle.

02.12.2020 00:31:04
#415379 [+-] Piilota Suosittele

kyllä kissa kuuluu vapaana olla ulkona. Ihmettelen noita öyhöttäjiä, jotka sanoo että kissa on vieraslaji ja tuhoaa linnunpesiä jne... Kyllä ne perkeleen linnut on suoraan dinosaurusten jälkeläisiä, jotka terrorisoivat meidän nisäkkäiden esi-isiä. Ei mitään sympatiaa linnuille

02.12.2020 02:23:32
#415416 [+-] Piilota Suosittele

Meidän edesmennyt Jaakko-kissa halus ulos. Sanoin sille että en voi ny viedä sua kun siellä sataa kaatamalla. Noh, ulvonta ei loppunut. Vein Jaakon ulos. Tule noin 10 sek päästä takaksin. Antoi kynttä mulle.. SUN SYY!!!!

03.12.2020 16:30:23
#416005 [+-] Piilota Suosittele

>>415431

:333
Ja tassuihin voi puhaltaa lämmintä ilmaa <3

Ihan asiastahan hän mäykyy, tämänkin kommentin videolla ulkoilee tyytyväisenä saatuaan pyyntönsä toteutumaan :3

[ 9 viestiä | ]