Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Kissa vietiin eläinlääkäriin - suuttu Kissa vietiin eläinlääkäriin - suuttu
Thriller Cat :3 Thriller Cat :3
Kun huumon yrittää huijata puistoreissulla Kun huumon yrittää huijata puistoreissulla
based kissa based kissa
Lil Bubin lämmittelyvideo :3 Lil Bubin lämmittelyvideo :3
Onpa iso wuff :3 Onpa iso wuff :3
jeesus kissa jeesus kissa
annaannannaannna!1 annaannannaannna!1
laiska kissa laiska kissa
EI! EI!
perheväkivaltaa perheväkivaltaa
MIAU MIAU
Talleta sinäkin rahasi Börh-pankkiin jo tänään! Talleta sinäkin rahasi Börh-pankkiin jo tänään!
kaavin vaan tästä vähän :3 kaavin vaan tästä vähän :3
sattuu ja tapahtuu sattuu ja tapahtuu
Jumalauta, ei helvetti ;___; >:3 Jumalauta, ei helvetti ;___; >:3
Kissamusiikkia (pitkä ääninauha, rentoutumista varten) Kissamusiikkia (pitkä ääninauha, rentoutumista varten)
brushy brushy brushy brushy
Tappelu loppui siihen paikkaan Tappelu loppui siihen paikkaan
Get heres from theres >:3 Get heres from theres >:3
Kalabörh :3 Kalabörh :3
majesteettinen :3 majesteettinen :3
pärskis pärskis
Autistinen homokissa Autistinen homokissa
 696 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
01.12.2020 23:12:33
[ + 4 | ]

Ihminen! Korjaa tämä kylmyys! >:3


thurston

 · 

waffles

 · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

maukuu

(21)  · 

lumi

(122)  · 

ulkoilu

(10)  · 

kylmä

(30)  · 

mäy

(30)  · 

winter

 · 

not worth it

 · 

thurston waffles

 · 

valjaat

 · 

kovaääninen

 · 

talvi

(97)
02.12.2020 00:03:22
#415367 [+-] Piilota Suosittele

Tutulla oli kans kissa mikä halus nähä mitä ulukona on, ku siellä on valakosta. Kävi pihalla pari sekuntia ja loikkas saman tien takas sisälle.

02.12.2020 00:31:04
#415379 [+-] Piilota Suosittele

kyllä kissa kuuluu vapaana olla ulkona. Ihmettelen noita öyhöttäjiä, jotka sanoo että kissa on vieraslaji ja tuhoaa linnunpesiä jne... Kyllä ne perkeleen linnut on suoraan dinosaurusten jälkeläisiä, jotka terrorisoivat meidän nisäkkäiden esi-isiä. Ei mitään sympatiaa linnuille

02.12.2020 02:23:32
#415416 [+-] Piilota Suosittele

Meidän edesmennyt Jaakko-kissa halus ulos. Sanoin sille että en voi ny viedä sua kun siellä sataa kaatamalla. Noh, ulvonta ei loppunut. Vein Jaakon ulos. Tule noin 10 sek päästä takaksin. Antoi kynttä mulle.. SUN SYY!!!!

03.12.2020 16:30:23
#416005 [+-] Piilota Suosittele

>>415431

:333
Ja tassuihin voi puhaltaa lämmintä ilmaa <3

Ihan asiastahan hän mäykyy, tämänkin kommentin videolla ulkoilee tyytyväisenä saatuaan pyyntönsä toteutumaan :3

[ 9 viestiä | ]