Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Parranajokamu :3 Parranajokamu :3
"Voi että, kiusasiko tuhma iskä mamin pieniä?" ;__; &a "Voi että, kiusasiko tuhma iskä mamin pieniä?" ;__; &a
Kalabörh :3 Kalabörh :3
Juttutuokio pentujen kanssa Juttutuokio pentujen kanssa
Söi liikaa porkkanaa Söi liikaa porkkanaa
Uusbörhismin paavi Uusbörhismin paavi
Hurjat pedot Hurjat pedot
Shiro näkee tasapainoista unta <3 :3 Shiro näkee tasapainoista unta <3 :3
Saamasi pitää :3 Saamasi pitää :3
Säikytys Säikytys
I'm Just a Cat and I'm Doing Cat Stuff I'm Just a Cat and I'm Doing Cat Stuff
Kisu valtaa tyynyn circa 1920 Kisu valtaa tyynyn circa 1920
Sokkoporriainen tuli taloon :3 Sokkoporriainen tuli taloon :3
Alien, kauhuleffana Alien, kauhuleffana
Kissojen perseilyä Kissojen perseilyä
Mitä 7evill :delle oikeasti tapahtui Mitä 7evill :delle oikeasti tapahtui
Kissat kissailee Kissat kissailee
Don't Trust Kitties (ENG SUB) Don't Trust Kitties (ENG SUB)
Arkistoitui Arkistoitui
Pikkukilli uhittelee :3 Pikkukilli uhittelee :3
köllöttelyä vaan :3 köllöttelyä vaan :3
Artyom täytti 2 vuotta :3 Artyom täytti 2 vuotta  :3
kisse meni rikki :3 kisse meni rikki :3
Komerokisu Komerokisu
 696 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
01.12.2020 23:12:33
[ + 4 | ]

Ihminen! Korjaa tämä kylmyys! >:3


thurston

 · 

waffles

 · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

maukuu

(21)  · 

lumi

(122)  · 

ulkoilu

(10)  · 

kylmä

(30)  · 

mäy

(30)  · 

winter

 · 

not worth it

 · 

thurston waffles

 · 

valjaat

 · 

kovaääninen

 · 

talvi

(97)
02.12.2020 00:03:22
#415367 [+-] Piilota Suosittele

Tutulla oli kans kissa mikä halus nähä mitä ulukona on, ku siellä on valakosta. Kävi pihalla pari sekuntia ja loikkas saman tien takas sisälle.

02.12.2020 00:31:04
#415379 [+-] Piilota Suosittele

kyllä kissa kuuluu vapaana olla ulkona. Ihmettelen noita öyhöttäjiä, jotka sanoo että kissa on vieraslaji ja tuhoaa linnunpesiä jne... Kyllä ne perkeleen linnut on suoraan dinosaurusten jälkeläisiä, jotka terrorisoivat meidän nisäkkäiden esi-isiä. Ei mitään sympatiaa linnuille

02.12.2020 02:23:32
#415416 [+-] Piilota Suosittele

Meidän edesmennyt Jaakko-kissa halus ulos. Sanoin sille että en voi ny viedä sua kun siellä sataa kaatamalla. Noh, ulvonta ei loppunut. Vein Jaakon ulos. Tule noin 10 sek päästä takaksin. Antoi kynttä mulle.. SUN SYY!!!!

03.12.2020 16:30:23
#416005 [+-] Piilota Suosittele

>>415431

:333
Ja tassuihin voi puhaltaa lämmintä ilmaa <3

Ihan asiastahan hän mäykyy, tämänkin kommentin videolla ulkoilee tyytyväisenä saatuaan pyyntönsä toteutumaan :3

[ 9 viestiä | ]