Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

On tämäkin työmaa >:3 On tämäkin työmaa >:3
niin paljon kiipeilyä niin paljon kiipeilyä
Insinöörit selittävät kissejen pierut Insinöörit selittävät kissejen pierut
Meow meow meow. Meow meow meow.
Jätkä löi oikeesti Jätkä löi oikeesti
対流型石油ストーブの前の茶トラ Cat to warm by a heater 対流型石油ストーブの前の茶トラ Cat to warm by a heater
pelkäsi :3 pelkäsi :3
Säikytys Säikytys
Onpa iso wuff :3 Onpa iso wuff :3
Katoavat ihmiset ?:3 Katoavat ihmiset ?:3
Saamasi pitää :3 Saamasi pitää :3
Aah... tuoksuva keväinen multa :3 *muh muh* Aah... tuoksuva keväinen multa :3 *muh muh*
Miten voit viihtyä tuolla? O__O >:3 Miten voit viihtyä tuolla? O__O >:3
Kananpojat Kananpojat
Insinöörin kissaopas 2.0 Insinöörin kissaopas 2.0
Herätyys :3 Herätyys :3
Kissa orkesteri Kissa orkesteri
100 eggs - how many will the cat break? 100 eggs - how many will the cat break?
Lue nopeammin :3 Lue nopeammin :3
Cats Falls Compilation - Super Mario Bros Style Cats Falls Compilation - Super Mario Bros Style
chipichipi chapachapa chipichipi chapachapa
Mäyskää uutta vuotta bendeleet! Mäyskää uutta vuotta bendeleet!
Kissantai! :333 Kissantai! :333
Minäkö nukkumassa? >:3 Minäkö nukkumassa? >:3
 694 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
26.09.2020 12:07:39
[ + 1 | ]

I'll be watching you...


kissa

(5203)  · 

vivamort

(152)  · 

kurkkaa

(18)  · 

monitori

 · 

mortti

(150)  · 

börh

(1047)
27.09.2020 11:07:48
#393167 [+-] Piilota Suosittele

>>393157

"Mitä sinä siellä sisällä duunaat!? Mäy mäy! Kellottamisaikani alkaa nyt!" t. reuhamort

(Otin kuvan tänä aamuna, pitäisi varmaan maalata tuo puite uudelleen ennen kuin Vivis tulee takaisin keskiviikkona.)

27.09.2020 13:11:00 | 13:14:16
#393229 [+-] Piilota Suosittele

>>393167

Hyvä idea! :3 Jos börhtähdet ovat kohdillaan, Reuhis ei maalatun pinnan nähdessään edes koe lämpimiä muistoja äkkipikaisia hermoja rentouttaneesta raabimissessiosta, eikä siis todennäköisesti toista sitä >:3 Ehkä maalinhaju peittää riibsraabshetken hajun ;3

27.09.2020 16:45:45 | 16:47:57
#393288 [+-] Piilota Suosittele

>>393245

No niin just, vieritä vain valtavan salaisuuden taakka minun harteilleni >:3

(Pakko ihmisen on harjoittaa maltillista oveluutta noita herkkänenuisia salabörhpoliiseja kohtaan selvitäkseen edes jotenkin ;3 )

Vivis saisi kyllä olla järjestämättä mielenosoituksia vaikka kaikki ei sekunnissa tapahtuisikaan juuri hänen börheän tahtonsa mukaan ;333

[ 7 viestiä | ]