Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Kisse ja koiro Kisse ja koiro
kissat kissat
kop kop kop kop
Feral cats frolicking in the Happy Forest Feral cats frolicking in the Happy Forest
Kuinka kissat toimivat Kuinka kissat toimivat
Loppuu se läpsytys Loppuu se läpsytys
The Börh's honest truth. ;3 The Börh's honest truth. ;3
mitäs siellä tapahtuu :3 mitäs siellä tapahtuu :3
dum huooman :3 dum huooman :3
Kissa vietiin eläinlääkäriin - suuttu Kissa vietiin eläinlääkäriin - suuttu
En poistu täältä ikinä ;____; >:3 En poistu täältä ikinä ;____; >:3
Kissat temppuilee :3 Kissat temppuilee :3
ämmälämmä :3 ämmälämmä :3
wow, such spikey, much touchy, very ouch wow, such spikey, much touchy, very ouch
Äkäiset pedot Äkäiset pedot
Börh torjuu tyylikkäästi :3 Börh torjuu tyylikkäästi :3
Nyt puhut asiaa. Mäy! :3 Nyt puhut asiaa. Mäy! :3
Auttava tassu, Ota nämä, Se on kala   Auttava tassu, Ota nämä, Se on kala  
Vanha kissa sulatti kivisen sydämensä <3 Vanha kissa sulatti kivisen sydämensä <3
Kissa Kissa
Meikkisi ovat minun >:3 Meikkisi ovat minun >:3
A Day In The Life Of A Cat Owner - Simon's Cat A Day In The Life Of A Cat Owner - Simon's Cat
half-life kisuja half-life kisuja
annaannannaannna!1 annaannannaannna!1
 694 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
26.09.2020 12:07:39
[ + 1 | ]

I'll be watching you...


kissa

(5203)  · 

vivamort

(152)  · 

kurkkaa

(18)  · 

monitori

 · 

mortti

(150)  · 

börh

(1047)
27.09.2020 11:07:48
#393167 [+-] Piilota Suosittele

>>393157

"Mitä sinä siellä sisällä duunaat!? Mäy mäy! Kellottamisaikani alkaa nyt!" t. reuhamort

(Otin kuvan tänä aamuna, pitäisi varmaan maalata tuo puite uudelleen ennen kuin Vivis tulee takaisin keskiviikkona.)

27.09.2020 13:11:00 | 13:14:16
#393229 [+-] Piilota Suosittele

>>393167

Hyvä idea! :3 Jos börhtähdet ovat kohdillaan, Reuhis ei maalatun pinnan nähdessään edes koe lämpimiä muistoja äkkipikaisia hermoja rentouttaneesta raabimissessiosta, eikä siis todennäköisesti toista sitä >:3 Ehkä maalinhaju peittää riibsraabshetken hajun ;3

27.09.2020 16:45:45 | 16:47:57
#393288 [+-] Piilota Suosittele

>>393245

No niin just, vieritä vain valtavan salaisuuden taakka minun harteilleni >:3

(Pakko ihmisen on harjoittaa maltillista oveluutta noita herkkänenuisia salabörhpoliiseja kohtaan selvitäkseen edes jotenkin ;3 )

Vivis saisi kyllä olla järjestämättä mielenosoituksia vaikka kaikki ei sekunnissa tapahtuisikaan juuri hänen börheän tahtonsa mukaan ;333

[ 7 viestiä | ]