Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Eipäs rapsutella masua Eipäs rapsutella masua
Lil Bubin lämmittelyvideo :3 Lil Bubin lämmittelyvideo :3
mitäs bendelettä nyt tapahtuu mitäs bendelettä nyt tapahtuu
bulku bulku
En poistu täältä ikinä ;____; >:3 En poistu täältä ikinä ;____; >:3
Kissavero Kissavero
Tasapainoisesti johdettua puutarhatyötä :3 Tasapainoisesti johdettua puutarhatyötä :3
Jokainen ikä on leikki-ikä :3 ("Tänne se naru >:3") Jokainen ikä on leikki-ikä :3 ("Tänne se naru >:3")
naapuri kyttäämässä naapuri kyttäämässä
Jumalbörh Jumalbörh
I'm Just a Cat and I'm Doing Cat Stuff I'm Just a Cat and I'm Doing Cat Stuff
Game of Kibbles! :3 Game of Kibbles! :3
kissat kissat
cat metal cat metal
Patjan vaivaamishaaste Patjan vaivaamishaaste
Lepää tasapainossa rakas Shironeko <3 Lepää tasapainossa rakas Shironeko <3
Viikonlopun edulliset ruokaostokset :3 Viikonlopun edulliset ruokaostokset :3
päivärutiini :3 päivärutiini :3
Kissat tapaavat ensi kertaa Kissat tapaavat ensi kertaa
Siivoa minut, ihminen >:3 Siivoa minut, ihminen >:3
Freak on a leash Freak on a leash
Kipsu saa nenilleen Kipsu saa nenilleen
Eh, Why Are Cats Just So Good At This Shit? (Slow-Motion) Eh, Why Are Cats Just So Good At This Shit? (Slow-Motion)
Meikkisi ovat minun >:3 Meikkisi ovat minun >:3
 600 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
13.06.2020 11:11:14
[ + 6 - | ]

Kisse pelastaa kännykän

[44205] [tiedosto.mp4] [0.14 MB] [432x480] [5.67s] [] []

kissa

(5203)  · 

puhelin

(88)  · 

leikki

(70)  · 

roikkuu

(22)
13.06.2020 11:53:21
#353889 [+-] Piilota Suosittele

Whats's this? Look at that!
Oops...

NOt today!!

There's you phone, huumon. Always remember.. As well i can destroy, i can always save at will. And this i will save....

13.06.2020 13:05:20
#353922 [+-] Piilota Suosittele

börhtalous

jätä kännykkä pöydälle

lisäbonuksena pöytä liukas ja kännykässä ei suojakuoria, jolloin myös liukas ja haavoittuvampi

huumon logic


Onneksi börh oli suopea ja taitava ;3

[ 4 viestiä | ]