Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Pottua (=①ω①=) Pottua (=①ω①=)
Kissa perkele Kissa perkele
Koiranpierukylpy Koiranpierukylpy
Star Trek: Into Barkness - Pawsplay Star Trek: Into Barkness - Pawsplay
Lover Not a Fighter Lover Not a Fighter
"Saanko pitää sen" ;__; "Saanko pitää sen" ;__;
Kissat pöhelöi :3 Kissat pöhelöi :3
kaappaaja :3 kaappaaja :3
Mäy mäy kuoli saatana Mäy mäy kuoli saatana
Pitkät piuhat Pitkät piuhat
Pelkoa ja inhoa makuuhuoneessa Pelkoa ja inhoa makuuhuoneessa
Ollie tuli uuteen ikikotiinsa :3 Ollie tuli uuteen ikikotiinsa :3
Jätä jämät Jätä jämät
arabi kissat arabi kissat
6evill päätyi TikTokiin :3 (Miten niin "trapped"? > 6evill päätyi TikTokiin :3 (Miten niin "trapped"? >
chipichipi chapachapa chipichipi chapachapa
Bendeleen tulokas >:3 Bendeleen tulokas >:3
Kissat tapaavat ensi kertaa Kissat tapaavat ensi kertaa
MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW
Tylsistyn kun olet suihkussa t. Butters :3 Tylsistyn kun olet suihkussa t. Butters :3
Insinöörit selittävät kissejen pierut Insinöörit selittävät kissejen pierut
Kattisinko Kattisinko
Nothing gonna break my stride Nothing gonna break my stride
Furry Tail - King Ginger and the Seven Magic Blankets Furry Tail - King Ginger and the Seven Magic Blankets
 586 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
13.02.2020 01:56:07
[ + 1 | ]

Shiro näkee tasapainoista unta <3 :3


shiro

(126)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

nukkuu

(210)  · 

tasapainokissa

(18)  · 

uneksii

13.02.2020 01:59:17 | 02:39:46
#306384 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

Tiedän että on hölmöä puhua näin kissasta jota ei ole ikinä tavannut, ja että missä tahansa iässä voi sattua mitä vain kenelle vain, mutta olen jo alkanut pikkuhiljaa henkisesti valmistautua (ilman mitään erillistä "päätöstä", se tunne vain tulee aina kun käyn blogissa/kanavalla) siihen että Shiro on ennemmin tai myöhemmin valmis säteilemään tasapainoisuuttaan sateenkaarisillan toisella puolen ;____; Ja toiselta puolen :3 Siihen voi mennä vielä kuukausia, ehkä jopa vuosi tai pari, tai vähemmän, mutta kun niin käy, ajattelen silloin että hänellä on ollut pitkä, toiminnantäyteinen, börheä ja tasapainoinen elämä :333

13.02.2020 10:20:37
#306430 [+-] Piilota Suosittele

Katoinks mä just lähes viis minuuttia ku kissa nukkuu... Rontti sentään "juoksee" lattialla kun se nukkuu N-REM-untansa.

13.02.2020 13:29:55
#306480 [+-] Piilota Suosittele

>>306471

Maikki ei ainakaan "kuole" koskaan ;3 <3 Niin muheva ja eeppinen börhkuningatar että pikkuotukset karttelevat mökkinne ympäristöä vielä sadankin vuoden päästä >:3

13.02.2020 13:35:48
#306485 [+-] Piilota Suosittele

>>306480
Hän on kotioloissa erittäin taipuvainen hitailuun ja saattaa vaikuttaa jopa kömpelöltä. Sohvalle tai sängylle hyppyä pitää tähdätä hyvin tarkkaan :3

Mutta "ulkobörh-Maikki" on ihan eri tavalla nopea ja ketterä. Ei niin nopea kuin aiemmin, mutta kyllä juoksu ja hyppy onnistuu vielä.

13.02.2020 13:38:27 | 13:42:36
#306487 [+-] Piilota Suosittele

>>306485

Miltä sekin nyt näyttäisi jos pitäisi muutella paikkaa vielä kun on hypännyt valtaistuimen päälle >:3

:333 Kohta tulee taas kesä ja jihuu :3 Tai siis, se tulee kun Maikki suorittaa valan auringolle ;3 <3

[ 8 viestiä | ]