Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

59342ea8bdd10.mp4 59342ea8bdd10.mp4
Kissa hajosi Kissa hajosi
kaavin vaan tästä vähän :3 kaavin vaan tästä vähän :3
Synkrobörheät :3 Synkrobörheät :3
voittaja on selvä :3 voittaja on selvä :3
kisse landia kisse landia
Kiva hammasharja Kiva hammasharja
Badass Badass
Giving the New Cat Family a Home! Giving the New Cat Family a Home!
liitytkö meihin? liitytkö meihin?
hyppäsi hyppäsi
Cat boxing Cat boxing
Kumpi pieraisi eka Kumpi pieraisi eka
Kissa perkele Kissa perkele
mäy :3 mäy :3
Söi liikaa porkkanaa Söi liikaa porkkanaa
Kissan perkeleitä Kissan perkeleitä
drifti kissat drifti kissat
Kisse ja koiro Kisse ja koiro
Kissojen perseilyä Kissojen perseilyä
Anna tänne se Anna tänne se
Kissat meni töihin saatana. Kissat meni töihin saatana.
Cat.exe error and repair Cat.exe error and repair
MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW
 586 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
13.02.2020 01:56:07
[ + 1 | ]

Shiro näkee tasapainoista unta <3 :3


shiro

(126)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

nukkuu

(210)  · 

tasapainokissa

(18)  · 

uneksii

13.02.2020 01:59:17 | 02:39:46
#306384 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

Tiedän että on hölmöä puhua näin kissasta jota ei ole ikinä tavannut, ja että missä tahansa iässä voi sattua mitä vain kenelle vain, mutta olen jo alkanut pikkuhiljaa henkisesti valmistautua (ilman mitään erillistä "päätöstä", se tunne vain tulee aina kun käyn blogissa/kanavalla) siihen että Shiro on ennemmin tai myöhemmin valmis säteilemään tasapainoisuuttaan sateenkaarisillan toisella puolen ;____; Ja toiselta puolen :3 Siihen voi mennä vielä kuukausia, ehkä jopa vuosi tai pari, tai vähemmän, mutta kun niin käy, ajattelen silloin että hänellä on ollut pitkä, toiminnantäyteinen, börheä ja tasapainoinen elämä :333

13.02.2020 10:20:37
#306430 [+-] Piilota Suosittele

Katoinks mä just lähes viis minuuttia ku kissa nukkuu... Rontti sentään "juoksee" lattialla kun se nukkuu N-REM-untansa.

13.02.2020 13:29:55
#306480 [+-] Piilota Suosittele

>>306471

Maikki ei ainakaan "kuole" koskaan ;3 <3 Niin muheva ja eeppinen börhkuningatar että pikkuotukset karttelevat mökkinne ympäristöä vielä sadankin vuoden päästä >:3

13.02.2020 13:35:48
#306485 [+-] Piilota Suosittele

>>306480
Hän on kotioloissa erittäin taipuvainen hitailuun ja saattaa vaikuttaa jopa kömpelöltä. Sohvalle tai sängylle hyppyä pitää tähdätä hyvin tarkkaan :3

Mutta "ulkobörh-Maikki" on ihan eri tavalla nopea ja ketterä. Ei niin nopea kuin aiemmin, mutta kyllä juoksu ja hyppy onnistuu vielä.

13.02.2020 13:38:27 | 13:42:36
#306487 [+-] Piilota Suosittele

>>306485

Miltä sekin nyt näyttäisi jos pitäisi muutella paikkaa vielä kun on hypännyt valtaistuimen päälle >:3

:333 Kohta tulee taas kesä ja jihuu :3 Tai siis, se tulee kun Maikki suorittaa valan auringolle ;3 <3

[ 8 viestiä | ]