Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.10.2017 17:13:55 Jäseniä 14 Vierailuja 2 355 Medioita 642

Börheät videot tänne :3

Mickey Mouse - The Worm Turns (1937) Mickey Mouse - The Worm Turns (1937)
Ylijumala Ylijumala
Ylös! Ylös!
Hiirestäjät Hiirestäjät
Feral cats frolicking in the Happy Forest Feral cats frolicking in the Happy Forest
Loppuu se läpsytys Loppuu se läpsytys
Mitä noituutta tämä on? Mitä noituutta tämä on?
Meow meow meow. Meow meow meow.
kohta menäänn :_3 kohta menäänn :_3
köllöttelyä vaan :3 köllöttelyä vaan :3
Saamasi pitää :3 Saamasi pitää :3
Niin hyvää tolppaa t. Shiro :3 Niin hyvää tolppaa t. Shiro :3
Nala ja Kahvin photobomb :3 Nala ja Kahvin photobomb :3
joka päivä on baardit :3 joka päivä on baardit :3
Kipsu saa nenilleen Kipsu saa nenilleen
Paw Wars Paw Wars
Kissa vietiin eläinlääkäriin - suuttu Kissa vietiin eläinlääkäriin - suuttu
mäy :3 mäy :3
Börheän veteraanin PTSD ;_; Börheän veteraanin PTSD ;_;
dum huooman :3 dum huooman :3
Börh torjuu tyylikkäästi :3 Börh torjuu tyylikkäästi :3
SQUISH THAT CAT SQUISH THAT CAT
Kissat temppuilee :3 Kissat temppuilee :3
makkaraa makkaraa
 748 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
10.02.2020 13:03:04
[ + 2 | ]

RoRo♥DD♥LaLa♥MoMo♥CoCo


kissa

(5203)  · 

leikkii

(37)  · 

imuri

(68)  · 

robotti

(85)
10.02.2020 16:43:58
#305355 [+-] Piilota Suosittele

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita >:3 Hyvät äänitehosteet :3

Ja niin BÖRHEÄÄ!!! :333 Kyllä siinä onkin imurilla hommia kun nuo kaikki karvoittavat kokolattiamattoa :3

10.02.2020 18:12:31 | 18:12:47
#305391 [+-] Piilota Suosittele

>>305375

Entä jos...

börheät ja kodinkoneet ymmärtävät toisiaan ja kykenevät kommunikoimaan O_____O

...minkä ei tietenkään, kuten videollakaan, tarvitse merkitä ystävyyttä ;___; >:3

11.02.2020 20:30:04
#305823 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

Kahdeksanko noita börheitä on? O___O Sekoan laskuissa bendele! :333

Jestas mikä määrä börheyttä ja börheitä jeccuja :333 Ja draamaa >:3

11.02.2020 23:34:04 | 00:28:27
#305965 [+-] Piilota Suosittele

>>305895

Niin vähän? No eihän noista sitten paljon karvaa lähde ;3 <3

Mulle näytti äkkiseltään siltä että kohdassa 1:02 lähtien oleva pesubörh olisi ollut jotenkin erinäköinen kuin joissain muissa kohdissa juoksenteleva ruskea lyhyempikarvainen börh, mutta kun katson oikein tarkalla börhsilmällä, niin ovat ilmeisesti yksi ja sama börh :333

Ja joo, kävishän se järkeen että lopun ryhmäkuvassa olisi kaikki :3 Ainakin japanilaisilta ja tässä tapauksessa eteläkorealaisilta onnistuu tämä koko börhperheen tasapainoisesti kuvaan saaminen :333 En mitenkään vihjaa etteikö se muillekin olisi mahdollista ;3

26.05.2020 21:10:06 | 21:10:46
#347162 [+-] Piilota Suosittele

>>347151

VOI VELJET! :333 Niin paljon börheitä että menee silmät sekaisin tästä kaikesta börheydestä bendele :333

Tuossa voisi jo perustaa jonkun sivutoimisen börhkarvasukkatehtaan irtokarvojen hyödyntämiseksi :3

[ 13 viestiä | ]