Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Ipan testitulos: Ei koronaa. Ipan testitulos: Ei koronaa.
porkkana kuuluu pitsaan porkkana kuuluu pitsaan
Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5 Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5
Valupertti ja Nakuankka Valupertti ja Nakuankka
Slayjerin lyijykynä Slayjerin lyijykynä
Löysä kulli ♫ Löysä kulli ♫
Nakuankan huone Nakuankan huone
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
Slayer Slayer
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
NN vs luolasto NN vs luolasto
Slayjerin kämppä Slayjerin kämppä
Luolasto vielä nousee... Luolasto vielä nousee...
Hyvä leffa Hyvä leffa
Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
paint servetti paint servetti
Tällästä pyydettiin lähettää Tällästä pyydettiin lähettää
Moderaattorien ilmoitus Moderaattorien ilmoitus
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
Ensimmäinen kuvakommentti Ensimmäinen kuvakommentti
Pertti perkele! Pertti perkele!
Ui juma mikä perjantai Ui juma mikä perjantai
Luolasto miitti 2024 Luolasto miitti 2024
 243 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.54 MB, 1 tiedosto
14.04.2026 02:16:10
[ + 1 | ]

Heimosenkeimon biisi

[87366] [tiedosto.mpg] [3.54 MB] []

heimosenkeimo

(82)  · 

katoava rakkaus

 · 

luolasto

(149)
14.04.2026 02:17:27
#748758 [+-] Piilota Suosittele

Kiva lauantai, ei voi hassutella netissä ku
Psyyke on karhuhomojen nussittavana
Naku on lähteny antimaterian tykö
Antimateria on lukinnu oven ja ottanu sulakkeet irti
Pertti on baarissa
Setämies on kuollut
Digi on satamassa duunissa
Rape on sammunu tai tekee 18 promillen kännissä koneremppaa
Strigoin mielestä syksy on paras
Attuzuun ulosantia en ymmärrä
Granit on ignoressa
Hyvä elämä vittu


https://luolasto.org/u/2925/feeds/88565

14.04.2026 06:40:03
#748780 [+-] Piilota Suosittele

>>748762
NNNNNnnnnnikatimanikatoimui ei. Ei onnistu. Kattos ku tää on mun sukupuoleni. Jos mä en saa tehdä kaikenlaista paskaa jollaki huitsinperseennettisivulla niin mun sukupuolista itsemääräämisoikeuttani on rikottu. Nih. Että aattelisit sinäkin vähän suvaitsevammin näitä asioita niin sua ei viedä sitten ensimmäisten joukossa turpeen kasvualustaksi, kun me kurpitsaseksuaalipuolueikot valtaamme maanne Achmed Ahneiden kera. Ettäs tiedät sinä ja söpö pieni nenuliinisi :3

[ 3 viestiä | ]